‘Cannes’ maakt pijnlijk duidelijk hoe het reclamevak alle symptomen vertoont van een industrie die geen antwoord op disruptie heeft, stelt Tom de Bruyne. Is de reclamesector het volgende disruptie slachtoffer? Alles wijst in die richting ge...

Lees verder op Bloovi »

388 Facebook shares 388 0 Twitter shares 0 1146
Bloovi

Tom De Bruyne: "Ideeën zijn niets waard. Een ambitieus idee in gang zetten tot het effectief ook wordt uitgevoerd: that’s where the magic happens"  Opinie: Waarom de creatieve agency pitch zever in pakjes is: geschreven door Magali De Re...

Lees verder op Bloovi »

135 Facebook shares 135 2 Twitter shares 2 316
Bloovi

Elke organisatie claimt meer klantgericht te willen werken. Maar tussen het voornemen en de daad staan een aantal hardnekkige gewoontes en barrières in de weg. Een vijftal op een rij....

Lees verder op Marketingfacts »

14 Facebook shares 14 33 Twitter shares 33 47
Marketingfacts

Ik zat deze week naar een keynote te luisteren van een CEO van een Belgische bank. De man schijnt – zo zeggen vakmedia die er verstand van hebben – een topmanager te zijn. Hij vertelde over hoe hij van de digitale transformatie van zijn bank, zijn lev...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 29 Twitter shares 29 32
Marketingfacts

Ik ben me er terdege van bewust dat een column beginnen met een vergelijking met nazi-Duitsland eigenlijk volgens de Wet van Godwin niet kan. Maar vertrouw op mij: de vergelijking zal op zijn plek vallen. Beloofd....

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 15 Twitter shares 15 30
Marketingfacts