Wil je sneller campagnes opbouwen, sneller zoekwoord varianten uitwerken en sneller inzichten in je advertentieteksten krijgen? Dit overzicht geeft jou een kijkje in de keuken van een search advertising-specialist met daarin veertien gratis tools die...

Lees verder op Marketingfacts »

42 Facebook shares 42 38 Twitter shares 38 228
Marketingfacts

Steeds vaker vindt Google het noodzakelijk AdWords-meldingen te delen met gebruikers. In theorie zouden deze meldingen moeten bijdragen aan het verbeteren van het account, maar toch moeten we dit wel kritisch bekijken. In dit blog vind je de nodige toelic...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 114
Marketingfacts

Een AdWords-advertentie schrijven is één ding. Een advertentie schrijven die opvalt tussen de andere advertenties én.. zo relevant is dat Google deze beloont met een hoge kwaliteitsscore, dat is different cook (zoals Louis van Gaal zou zeggen). In deze...

Lees verder op Traffic Builders »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 102
Traffic Builders

Facebook Ads is voor veel ondernemingen een belangrijk advertentiekanaal geworden. Het voordeel is namelijk dat er enorm veel data van iedere gebruiker bekend is waar op kan worden getarget, zoals: leeftijd, woonplaats, interesses, groepen, etc. Ondanks d...

Lees verder op Emerce »

31 Facebook shares 31 0 Twitter shares 0 100
Emerce

Als search advertising consultant werk je dagelijks met diverse tools en handigheidjes om je campagnes optimaal in te zetten. In mijn vorige overzicht heb ik de 14 must have tools voor campagnemanagement op een rij gezet. In dit overzicht n...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 30 Twitter shares 30 83
Marketingfacts

De Google +1 knop is al een tijd ingeburgerd op het internet. Op uiteenlopende sites, webshops en blogs staan social media-knoppen om bezoekers het bericht te laten ‘liken’ en delen binnen hun......

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 68 Twitter shares 68 80
Traffic Builders

Social advertising is een ideale manier om een specifieke doelgroep aan te spreken. Dit komt voornamelijk doordat de verschillende social media kanalen specifieke segmentering toelaten. Hier heb ik het niet alleen over waar de doelgroep woonachtig is of w...

Lees verder op Traffic Builders »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 48
Traffic Builders

Facebook Ads is voor veel ondernemingen een belangrijk advertentiekanaal geworden. Het voordeel is namelijk dat er enorm veel data van iedere gebruiker bekend is waar op kan worden getarget, zoals: leeftijd, woonplaats, interesses, groepen, etc. Ondanks d...

Lees verder op Traffic Builders »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 32
Traffic Builders

Klinkt het adverteren op LinkedIn voor jou als een serieuze optie? Deze toepassing heeft inderdaad veel potentie, omdat LinkedIn hele andere doeleinden kent dan de andere sociale media. De vraag is of dit kanaal voor jouw onderneming ook van toegevoegde w...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 32
Traffic Builders

Voor veel bedrijven lijkt adverteren op Bing nog een beetje op een schot in het donker. Uiteraard kent iedereen Bing wel, maar deze zoekmachine wordt nog niet als een prioriteit gezien, waardoor er ook nog niet veel op geadverteerd wordt. Toch is Bing in...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 8
Emerce