Een tandenborstel die aangeeft wanneer je naar de tandarts moet, kledingwinkels die jouw wensen en maat op voorhand al kennen of een potje kaarten met hologrammen van je vrienden; allemaal toekomstmuziek? Tijdens het Executive Marketing Dinner van NIMA b...

Lees verder op Frankwatching »

71 Facebook shares 71 0 Twitter shares 0 377 LinkedIn shares 377 15 GooglePlus shares 15 463
Frankwatching

Truus Koppelaar is directeur Marketing en Communicatie bij AFAS software. Direct vanaf de oprichting is ze werkzaam bij het bedrijf. Truus is opgeklommen van marketing medewerker naar marketing manager en nu directeur Marketing & Communicatie...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 81 LinkedIn shares 81 0 GooglePlus shares 0 82
One4Marketing

    Foto via frankwatching.com Dit blog is geschreven door Daphne Rietbergen, Student Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Radboud Universiteit Nijmegen.   Wat is er nu mooier dan uw medewerkers mee laten doen in de...

Lees verder op One4Marketing »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 39 LinkedIn shares 39 9 GooglePlus shares 9 66
One4Marketing

Dit is een gastblog door Edwin Vlems “Wat doen we dan? We kunnen natuurlijk geen reclame maken.” Het is elke keer weer een groot dilemma als we een evenement organiseren over inbound marketing. Want de filosofie achter inbound is dat je...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 54 LinkedIn shares 54 3 GooglePlus shares 3 57
One4Marketing

Bij veel salestrajecten merk ik dat CMO’s het lastig vinden om hun marketingbudget te bepalen. Bedrijven die op jaarbasis enorme omzet maken, zijn soms heel terughoudend om een kleine investering in marketing te doen. Daarentegen zijn er bed...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 51 LinkedIn shares 51 0 GooglePlus shares 0 51
One4Marketing

Zonder empathie is b2b marketing nutteloos Het hart van een succesvolle inbound marketingstrategie is ......

Lees verder op B2B Marketeers »

5 Facebook shares 5 16 Twitter shares 16 27 LinkedIn shares 27 2 GooglePlus shares 2 50
B2B Marketeers

    Foto: www.unispeqs.nl Dit blog is geschreven door Daphne Rietbergen, Student Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Radboud Universiteit Nijmegen.   Social Media en blogs zijn belangrijke onderdelen van Inbound Mar...

Lees verder op One4Marketing »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 20 LinkedIn shares 20 4 GooglePlus shares 4 46
One4Marketing

Zojuist had ik even een goede vriend van me aan de lijn; Boaz van den Helder. Tussen neus en lippen hadden we het even over mijn werk. Boaz heeft dus echt helemaal niks met marketing. Ik vroeg hem of hij het leuk zou vinden om dit kort in een blogje te ze...

Lees verder op One4Marketing »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 14 LinkedIn shares 14 15 GooglePlus shares 15 45
One4Marketing

Dit blog is geschreven door Anneloes Leppers, Student Bedrijfscommunicatie aan Radboud Universiteit Nijmegen. Inmiddels zal het principe van Inbound Marketing u wel duidelijk zijn: in tegenstelling tot de push-strategie die wordt gebruikt bij Ou...

Lees verder op One4Marketing »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 14 LinkedIn shares 14 5 GooglePlus shares 5 44
One4Marketing

Wanneer je in jouw markt samen met concurrerende bedrijven producten of diensten verkoopt die virtueel op elkaar lijken, is het moeilijk om jezelf te onderscheiden. Wat maakt jouw product of dienst beter dan dat van al die andere bedrijve...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 42 LinkedIn shares 42 0 GooglePlus shares 0 42
One4Marketing