De wereld van de digital experiences, ofwel digitale klantervaringen, is de afgelopen tijd in een stroomversnelling gekomen. Waren technologieën als artificial intelligence en voice controlled interfaces niet zo lang geleden nog toekomstmuziek, inmiddels...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 59 Twitter shares 59 59
Frankwatching

Het vinden van de juiste mensen is een van de grootste uitdagingen van een snelgroeiend bedrijf. Maar in plaats van alle energie te steken in de zoektocht naar talent, kun je beter zorgen dat het talent jou vindt. Om dat voor elkaar te krijgen, moet je ee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 41 Twitter shares 41 41
Frankwatching

Sinds het begin van het internet heeft de ‘web content management-sector‘ vele fasen van verandering doorgemaakt. Afgelopen twintig jaar ontwikkelde het CMS zich van een manier om statische websites te beheren tot de kern van de digitale kla...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Het kiezen van het juiste web-CMS is geen sinecure. Regelmatig vragen mensen mij waar ze bij die belangrijke keuze op moeten letten. Een vraag die lastiger is dan hij lijkt, want er is geen pasklaar antwoord. Verschillende systemen spelen in op verschille...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Frankwatching

Machine learning is bezig aan een snelle opmars in het bedrijfsleven. Zeker voor het verbeteren van de digitale klantervaring kun je er bijna niet meer omheen. De e-commerce-sector was de eerste die deze technologie op grote schaal inzette om door middel...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Emerce

“Don’t blame me. I’m an interpreter. I’m not supposed to know a power socket from a computer terminal.” Het mag dan vooral Yoda zijn die bekend staat om zijn wijsheden, als het over chatbots gaat kunnen we zeker ook het een en ander van C3PO ler...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Emerce

De bedrijven die hun klanten daadwerkelijk centraal stellen, zijn het meest succesvol: bedrijven die de voortdurend veranderende regels van de customer experience steeds weer opnieuw onder de loep nemen en ermee experimenteren. Wat zijn de succesfactoren...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Emerce

Het 'Holiday Season' behoort traditiegetrouw tot de hoogtijdagen voor de e-commerce-sector. De kassa's van de webwinkels hebben flink gerinkeld, maar wat zijn de lessen van het najaar?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Emerce

Er wordt de laatste tijd veel geschreven en gesproken over headless content management. Het vertrekpunt van de discussie is daarbij doorgaans dat er twee categorieën CMS-systemen zijn: volledige headless systemen, waarbij voor iedere nieuwe touchpoint oo...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Harvard Business Review onderzocht hoe bedrijven dienen te handelen tijdens een recessie. Uit dit onderzoek bleek dat een zorgvuldig evenwicht tussen kostenreductie en investering in toekomstige groei de beste recessie overlevingsstrategie was....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/