Het internet staat aan de vooravond van een nieuwe revolutie. Na omnichannel en personalisatie op basis van segmentering, gaan we nu naar een webervaring die één-op-één gepersonaliseerd is. Big data en slimme algoritmes maken het mogelijk. In dit arti...

Lees verder op Frankwatching »

75 Facebook shares 75 74 Twitter shares 74 149
Frankwatching

De wereld van de digital experiences, ofwel digitale klantervaringen, is de afgelopen tijd in een stroomversnelling gekomen. Waren technologieën als artificial intelligence en voice controlled interfaces niet zo lang geleden nog toekomstmuziek, inmiddels...

Lees verder op Frankwatching »

27 Facebook shares 27 59 Twitter shares 59 86
Frankwatching

Het vinden van de juiste mensen is een van de grootste uitdagingen van een snelgroeiend bedrijf. Maar in plaats van alle energie te steken in de zoektocht naar talent, kun je beter zorgen dat het talent jou vindt. Om dat voor elkaar te krijgen, moet je ee...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 41 Twitter shares 41 85
Frankwatching

Sinds het begin van het internet heeft de ‘web content management-sector‘ vele fasen van verandering doorgemaakt. Afgelopen twintig jaar ontwikkelde het CMS zich van een manier om statische websites te beheren tot de kern van de digitale kla...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 36 Twitter shares 36 70
Frankwatching

Iedereen weet dat terugkerende klanten waardevoller zijn dan eenmalige klanten. Toch doen bedrijven er vaak opvallend weinig aan om klanten aan zich te binden. Maar hoe doe je dat als je business voornamelijk online plaatsvindt? Eenmalige klanten leveren...

Lees verder op Frankwatching »

19 Facebook shares 19 26 Twitter shares 26 45
Frankwatching

Het kiezen van het juiste web-CMS is geen sinecure. Regelmatig vragen mensen mij waar ze bij die belangrijke keuze op moeten letten. Een vraag die lastiger is dan hij lijkt, want er is geen pasklaar antwoord. Verschillende systemen spelen in op verschille...

Lees verder op Frankwatching »

11 Facebook shares 11 32 Twitter shares 32 43
Frankwatching

De digital commerce-wereld staat wederom aan de vooravond van een digitale revolutie. De markt verandert sneller dan ooit tevoren en hoewel dit talloze nieuwe mogelijkheden biedt, wordt het voor bedrijven ook steeds lastiger om de juiste koers te bepalen....

Lees verder op Frankwatching »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 33
Frankwatching

Machine learning is bezig aan een snelle opmars in het bedrijfsleven. Zeker voor het verbeteren van de digitale klantervaring kun je er bijna niet meer omheen. De e-commerce-sector was de eerste die deze technologie op grote schaal inzette om door middel...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 27 Twitter shares 27 29
Emerce

De bedrijven die hun klanten daadwerkelijk centraal stellen, zijn het meest succesvol: bedrijven die de voortdurend veranderende regels van de customer experience steeds weer opnieuw onder de loep nemen en ermee experimenteren. Wat zijn de succesfactoren...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 12 Twitter shares 12 14
Emerce

Als de nummer-1-retailer van Groot Brittannië op het gebied van auto- en fietsproducten heeft Halfords de nodige e-commerce-kennis in huis. Nu wil het bedrijf die vele jaren aan ervaring gebruiken om te transformeren tot een digital first bedrijf....

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 7 Twitter shares 7 9
Emerce