Conversietechnieken zijn als een virus; als er plotseling een nieuwe opduikt, slaat hij meteen sterk aan en krijgt-ie al snel vat op een grote groep mensen. Vervolgens verspreidt het gebruik zich over tal van websites en wordt het publiek er veelal auto...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 292
Frankwatching

‘Flatten the curve’, dat is het belangrijkste nu. Toch lijkt niet iedereen zich aan de (verscherpte) regels van de overheid te houden. Hoe kunnen we de bestaande communicatie dan nóg beter maken? Hoe kunnen inzichten uit de marketingpsychologie hierb...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Het is hoog tijd om HelloFresh langs de neuromarketing-meetlat te leggen. Welke neuromarketingtrucs past de grootste maaltijdbox-bezorger van Nederland toe? Zet een psychologische bril op en ga mee op reis langs hun online customer journey! Een goede cust...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Ben jij weleens in de IKEA in Delft geweest? Dan ben je onderdeel geweest van één groot experiment. Het Zweedse bedrijf heeft de locatie omgedoopt tot ‘concept center’. De naïeve schrijver van dit artikel dacht lang geleden dat zoiets betekende d...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/