AdWords wordt veel gebruikt als een keihard conversiekanaal, met strakke ROAS-, ROI- of CPA-doelstellingen. Helaas is het niet altijd mogelijk om een biedstrategie in te stellen op basis van een harde conversiedoelstelling. Als oplossing adviseert de help...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching

Binnen de AdWords-markt lopen de kosten per klik ieder jaar op. Het is dus de uitdaging voor iedere marketeer om manieren te blijven vinden om kostenefficiënter te adverteren of om nieuwe markten aan te snijden. Dit is een zoektocht naar kansen benutten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Het grote nieuws dinsdag was de 2,42 miljard euro boete voor het machtsmisbruik van Google in de prijsvergelijkmarkt. In de woorden van de Deense Eurocommissaris Mededinging Margrethe Vestager: “Googles strategie voor prijsvergelijkingen ging meer om ma...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Emerce

In 2014 kocht Google Adometry en daarmee bracht Google attributie naar nieuwe hoogte. In Google Analytics, Google Ads en Search Ads 360 zijn verschillende attributie modellen op een laagdrempelige manier beschikbaar. Daarnaast heeft de keuze van een att...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Emerce

In de wereld van online adverteren is het ontzettend belangrijk om keuzes over het besteden van marketingbudget te kunnen onderbouwen met data. Online adverteerders kunnen in Google Analytics en Google AdWords ontzettend veel ideeën opdoen voor mogelijke...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Traffic Builders

AdWords wordt veelal gebruikt als een keihard conversiekanaal met strakke ROAS-, ROI- of CPA doelstellingen. Recente grote ontwikkelingen in de kwaliteit van geautomatiseerde biedstrategieën voor AdWords bieden hierin uitkomst. Een met data onderbouwde i...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 11 minuten De gemiddelde adverteerder mag van geluk spreken dat de Autoriteit Consumenten & Markt nog geen contact heeft gehad over misleidende prijzen in de Google Ads prijsextensies. Volgens de Wet oneerlijke handelspraktijken...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Binnen de AdWords markt lopen de kosten per klik ieder jaar op. Het is dus de uitdaging voor iedere marketeer om manieren te blijven vinden om kostenefficiënter te adverteren of om nieuwe markten aan te snijden. Dit is een zoektocht naar kansen benutten...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 9 minuten In 2014 kocht Google Adometry en daarmee bracht Google attributie naar nieuwe hoogte. In Google Analytics, Google Ads en Search Ads 360 zijn verschillende attributie modellen op een laagdrempelige manier beschikbaar. Daarna...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 5 minuten Zowel Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads) als Google Ads experimenteren regelmatig in bèta met nieuwe extensies. Zo werd er in 2010 bijvoorbeeld in Amerika getest met een uitvouwbaar contact formulier in Google Ads e...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/