Huh? Weg met de call-to-action? Ben jij wel helemaal lekker? Ja, ik meen het, weg met dat ding, in de prullenbak ermee. Er zijn vast een hoop marketeers die het niet met me eens zijn. Ben jij zo’n marketeer? Lees dan verder, ik zal je uitleggen waar...

Lees verder op Frankwatching »

244 Facebook shares 244 0 Twitter shares 0 992
Frankwatching

Uit onderzoeken blijkt dat LinkedIn het ideale sociale netwerk is om professionals te bereiken met contentmarketing. Per seconde komen er twee leden bij en professionals krijgen steeds meer door dat LinkedIn een waardevolle bron is van content. Ik lee...

Lees verder op Frankwatching »

52 Facebook shares 52 0 Twitter shares 0 523
Frankwatching

Vergeet Facebook. Vergeet Twitter. Vergeet Instagram. Vergeet LinkedIn. Vergeet Periscope. Vergeet Medium. Vergeet ze allemaal, Blab is het helemaal! Ik ga je vertellen wat Blab is en waarom het zo geweldig is. Oké, wat is Blab? Denk Google Hangouts on A...

Lees verder op Frankwatching »

88 Facebook shares 88 0 Twitter shares 0 315
Frankwatching

In dit vierde artikel in mijn serie over responsive webdesign is het tijd om te laten zien hoe het moet. Tijd om achterover te leunen en even te genieten. Om te genieten van 10 hyperfantastimega responsive websites, de kersen op de taart der responsivenes...

Lees verder op Frankwatching »

82 Facebook shares 82 0 Twitter shares 0 162
Frankwatching

Succes met contentmarketing. Die droom lijkt in de ogen van veel kleine organisaties maar moeilijk te realiseren. Zij horen: je hebt een compleet uitgewerkte strategie nodig, je moet elke dag publiceren, je moet aan de slag met video, infographics en tege...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 97 Twitter shares 97 97
Frankwatching

Ik ben nog nooit van mijn leven vroeger opgestaan dan 07:00. En dat wilde ik graag zo houden. Toch markeerde ik afgelopen donderdag 19 september om 05:45 een mijlpaal in mijn ochtendleven. Ik had......

Lees verder op Frankwatching »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 92
Frankwatching

Contentmarketing. Je bent al even op weg, je ziet resultaten. Maar je wil meer. Hoe til je het geheel naar een hoger plan? What’s next? Hoe stuur je bij? Hoe zorg je voor meer inzicht, betere content en meer impact? Het is tijd om de volgende stap te ze...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 67 Twitter shares 67 67
Frankwatching

Contentmarketing. Je bent al even op weg, je ziet resultaten. Maar je wil meer. Hoe til je het geheel naar een hoger plan? What’s next? Hoe stuur je bij? Hoe zorg je voor meer inzicht, betere content en meer impact? Het is tijd om de volgende stap te ze...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 38 Twitter shares 38 38
Frankwatching

Zoals een goede andijviestamppot jus nodig heeft om écht lekker te smaken, heeft een goede tekst jus nodig om écht lekker te lezen. Die jus, dat is wat het schrijven van een lekker leesbare tekst zo lastig maakt. Woorden achter elkaar zetten, dat kunnen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Schrijven is als het eten van een Whopper; iedereen kan het, maar bij 90 procent van de mensen ziet het er smerig uit. Type- en spelfouten, maar ook vermoeiende clichés en krakkemikkige zinsconstructies laten tekst naar zuurkool smaken. Hoe moet het dan...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/