Huh? Weg met de call-to-action? Ben jij wel helemaal lekker? Ja, ik meen het, weg met dat ding, in de prullenbak ermee. Er zijn vast een hoop marketeers die het niet met me eens zijn. Ben jij zo’n marketeer? Lees dan verder, ik zal je uitleggen waar...

Lees verder op Frankwatching »

244 Facebook shares 244 0 Twitter shares 0 992
Frankwatching

Uit onderzoeken blijkt dat LinkedIn het ideale sociale netwerk is om professionals te bereiken met contentmarketing. Per seconde komen er twee leden bij en professionals krijgen steeds meer door dat LinkedIn een waardevolle bron is van content. Ik lee...

Lees verder op Frankwatching »

52 Facebook shares 52 0 Twitter shares 0 523
Frankwatching

Vorige maand hebben we ons kantoor in Utrecht geopend. We zijn niet verhuisd: we hebben het over ons allereerste kantoor. De afgelopen 11 jaar werkten we vanuit huis, in restaurants en bij Seats2Meet. Vooral ‘in de cloud’, dus. We beschouwd...

Lees verder op Frankwatching »

102 Facebook shares 102 0 Twitter shares 0 508
Frankwatching

Vergeet Facebook. Vergeet Twitter. Vergeet Instagram. Vergeet LinkedIn. Vergeet Periscope. Vergeet Medium. Vergeet ze allemaal, Blab is het helemaal! Ik ga je vertellen wat Blab is en waarom het zo geweldig is. Oké, wat is Blab? Denk Google Hangouts on A...

Lees verder op Frankwatching »

88 Facebook shares 88 0 Twitter shares 0 315
Frankwatching

Schrijven is als het eten van een Whopper; iedereen kan het, maar bij 90 procent van de mensen ziet het er smerig uit. Type- en spelfouten, maar ook vermoeiende clichés en krakkemikkige zinsconstructies laten tekst naar zuurkool smaken. Hoe moet het dan...

Lees verder op Frankwatching »

280 Facebook shares 280 15 Twitter shares 15 295
Frankwatching

Succes met contentmarketing. Die droom lijkt in de ogen van veel kleine organisaties maar moeilijk te realiseren. Zij horen: je hebt een compleet uitgewerkte strategie nodig, je moet elke dag publiceren, je moet aan de slag met video, infographics en tege...

Lees verder op Frankwatching »

178 Facebook shares 178 97 Twitter shares 97 275
Frankwatching

Column – Online marketeers én de doelgroepen van die marketeers vieren feest. Ze hebben met elkaar gepraat en zich met elkaar verzoend. Samen heffen ze het glas op het compromis dat ze hebben gesloten: branded content. Marketeers bereiken hun doel...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 0 Twitter shares 0 266
Frankwatching

Responsive webdesign. Ik durf te wedden dat we er – zeker hier op Frankwatching – allemaal wel eens iets over hebben gehoord of gelezen. Het is ongeveer de meest geroepen term in webdesignland. De eerste vraag die mensen stellen als je iets ro...

Lees verder op Frankwatching »

61 Facebook shares 61 0 Twitter shares 0 173
Frankwatching

In dit vierde artikel in mijn serie over responsive webdesign is het tijd om te laten zien hoe het moet. Tijd om achterover te leunen en even te genieten. Om te genieten van 10 hyperfantastimega responsive websites, de kersen op de taart der responsivenes...

Lees verder op Frankwatching »

82 Facebook shares 82 0 Twitter shares 0 162
Frankwatching

‘Ja, laten we iets doen met contentmarketing!’…een veelgehoorde uitspraak op de marketingafdeling van organisaties die de contentboot niet willen missen. En terecht. Contentmarketing is booming. Als je het goed doet, levert contentmarketing je m...

Lees verder op Frankwatching »

160 Facebook shares 160 0 Twitter shares 0 160
Frankwatching