Veel online marketeers zijn op zoek naar manieren om de resultaten van hun inspanningen op de verschillende (online) kanalen inzichtelijk te maken in Google Analytics. En dat is heel begrijpelijk, want je kunt je inspanningen pas goed optimaliseren als je...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 189 LinkedIn shares 189 1 GooglePlus shares 1 198
Frankwatching

In deel 1 van deze blogserie over UTM tagging heb ik besproken wat UTM tagging precies inhoudt en waarvoor je het gebruikt (spoiler: het goed inzichtelijk maken van de prestaties per kanaal). Het (inmiddels) geoefende oog ziet het gelijk: de link hiervoor...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 151 LinkedIn shares 151 2 GooglePlus shares 2 156
Traffic Builders

Dé manier om de effecten van al je marketingkanalen inzichtelijk te maken is UTM-tagging. Het is hierbij een goed idee om hulpmiddelen zoals een tagging-sheet te gebruiken bij het taggen van je links. Het helpt je schone en overzichtelijke acquisitie-rap...

Lees verder op Frankwatching »

30 Facebook shares 30 15 Twitter shares 15 93 LinkedIn shares 93 3 GooglePlus shares 3 141
Frankwatching

Ik krijg regelmatig vragen van klanten die op zoek zijn naar manieren om de resultaten van hun inspanningen op de verschillende (online) kanalen inzichtelijk te maken in Google Analytics. En dat is heel begrijpelijk, want je kunt je inspanningen pas goed...

Lees verder op Traffic Builders »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 124 LinkedIn shares 124 2 GooglePlus shares 2 133
Traffic Builders

De dag waarvan je wist dat hij zou komen is hier… mijn derde blog over UTM tagging. Inderdaad: hét blog waarin ik bespreek waarom ik denk dat iedereen onze UTM taggingsheet voor Google Analytics moet gebruiken! Maar wacht, er is meer…  (en dit is wa...

Lees verder op Traffic Builders »

4 Facebook shares 4 9 Twitter shares 9 112 LinkedIn shares 112 0 GooglePlus shares 0 125
Traffic Builders

In deel 1 van deze artikelserie over UTM-tagging heb ik besproken wat UTM-tagging precies inhoudt en waarvoor je het gebruikt (spoiler: het goed inzichtelijk maken van de prestaties per kanaal). Het (inmiddels) geoefende oog ziet het gelijk: de link hier...

Lees verder op Frankwatching »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 84 LinkedIn shares 84 3 GooglePlus shares 3 102
Frankwatching

Fans van Google Tag Manager roepen graag: “Wie Google Tag Manager implementeert, heeft de webbouwer nooit meer nodig!” Wij nuanceren dat liever iets meer door te zeggen: “Wie GTM implementeert heeft de webbouwer veel minder vaak nodig!&#...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 75 LinkedIn shares 75 0 GooglePlus shares 0 75
Traffic Builders