Onze (marketing)wereld wordt steeds meer digitaal en de scheiding tussen on- en offline media is steeds vager. Toch is er nog altijd een boel ruimte (en budget) voor wat van oudsher offline marketingkanalen zijn: televisie, radio en print. Zelfs volledig...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Frankwatching

Stuur jij je digitale marketing ook aan op sessies en conversies? Waarom stuur je die niet aan op het werkelijke resultaat van je inspanningen? In dit artikel vertel ik over de kracht van dataverrijking en de advanced metrics die je hiermee beschikbaar ku...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Frankwatching

Dé manier om de effecten van al je marketingkanalen inzichtelijk te maken is UTM-tagging. Het is hierbij een goed idee om hulpmiddelen zoals een tagging-sheet te gebruiken bij het taggen van je links. Het helpt je schone en overzichtelijke acquisitie-rap...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Data is king! Big data verandert de wereld! Het zijn zomaar wat kreten die je de afgelopen jaren opeens overal hoort. Data vormen de basis voor de digitale transitie die bij veel organisaties gaande is. Met de beschikbaarheid van steeds meer data kom...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 11 Twitter shares 11 14
Marketingfacts

De dag waarvan je wist dat hij zou komen is hier… mijn derde blog over UTM tagging. Inderdaad: hét blog waarin ik bespreek waarom ik denk dat iedereen onze UTM taggingsheet voor Google Analytics moet gebruiken! Maar wacht, er is meer…  (en dit is wa...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Traffic Builders

Onze (marketing)wereld wordt steeds meer digitaal en de scheiding tussen on- en offline media is steeds vager. Toch is er nog altijd een boel ruimte (en budget) voor wat van oudsher offline marketingkanalen zijn: TV 📺, radio 📻 en print &#...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Traffic Builders

“Data is king!” “Big data verandert de wereld!” Het zijn zomaar wat kreten die je de afgelopen paar jaar opeens overal hoort. Data vormen de basis voor de digitale transitie die bij veel organisaties gaande is.  Met de beschikbaarheid van steeds...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 5
Traffic Builders

Elke zichzelf respecterende marketeer wil tegenwoordig aan de slag met een DMP. Maar ben je daar wel klaar voor? En hoe kies je het juiste DMP in dit snel groeiende aanbod? Tijd voor DMP-tinder....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Stuur jij je digitale marketing ook aan op sessies en conversies? Waarom stuur je die niet aan op het werkelijke resultaat van je inspanningen? In dit blog vertel ik over de kracht van dataverrijking en de advanced metrics die je hiermee beschikbaar kunt...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 7 minuten “Meten is weten!” is doorgaans mijn credo. Maar hoe vaak ik het afgelopen jaar het woord Data Management Platform of kortweg DMP heb horen langskomen is simpelweg niet te tellen. Elke zichzelf respecterende mark...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/