Voldoende zoekvolume is het uitgangspunt van succesvolle AdWords-campagnes. Dit geldt vooral voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of ondernemingen die adverteren in een niche met kleine potentiële doelgroepen: het is immers makkelijker om een...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Zoeken via het internet wordt steeds meer visueel. Het wordt makkelijker om binnen Google afbeeldingen te vinden waar je naar op zoekt bent. Sinds de lancering van Gallery Ads, in 2019, focust Google zich steeds meer op visual search. Als adverteerder is...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Frankwatching

Laag zoekvolume is de nachtmerrie van elke adverteerder. Het hebben van voldoende zoekvolume is immers het uitgangspunt van de meeste succesvolle AdWords campagnes. Dit zal voornamelijk gelden voor nieuwe bedrijven met innovatieve producten of onderneming...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 3 minuten Niemand was hierop voorbereid. Net de jaarplannen opgesteld en het jaar begonnen en we moeten alles weer bijstellen. Geen business ontkomt eraan om de marketingstrategie te herzien.  Wellicht moet je noodgedwongen je marke...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Traffic Builders

Geschatte leestijd: 5 minuten Hoe Shopping Showcase advertenties de zichtbaarheid van je Shopping campagnes boosten Voor online retailers die in 2017 gebruik maakten van Google Shopping kwam 75% van alle klikken uit Shopping product advertenties. Een p...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/