FrieslandCampina: ‘Eurosparen moet nummer 1 loyaliteitsplatform van Nederland worden’
Zuivelonderneming Royal FrieslandCampina bindt klanten aan zich met het loyaltyprogramma Eurosparen. Belangrijk uitgangspunt is het mogelijk maken van leuke uitjes in krappe tijden. ‘Ik sluit samenwerkingen met andere loyaliteitsprogramma’s niet uit…
Groei in Big Data Analytics: meer budget, te weinig vaardigheden
Het aantal organisaties dat van plan is om hun Big Data Analytics budgetten te verhogen, is bijna verdubbeld in de laatste 12 maanden. Volgens een nieuwe studie naar de toepassing van Big Data, de gebruikte technologie en de uitdagingen, is het budget ges…
Hoe Big Data de consumentenverwachting vervult
Het eerste klantcontact is via de wildgroei aan beschikbare kanalen gauw gelegd. Maar hoe zorg je dat je potentiële klant niet meteen weer afhaakt? We bekijken hoe Big Data helpt met het customizen van navigatie, productinformatie, prijs en promoties- en…
Zeven trends in service design om in de gaten te houden
We bevinden ons in een belevingseconomie waarbij hoge relevantie de valuta van nu aan het worden is. Met de gestage appification van producten, groeit de focus op het innoveren en continue kunnen leveren van service aanzienlijk. Service design zorgt voor…
Verzekeraars leveren optimaal serviceniveau door één centrale kennisbank
Het voeren van één centrale kennisbank helpt verzekeraars met het voeren van een optimaal serviceniveau. We kijken hoe verzekeraarsgroep UVIT, bestaande uit Univé, VGZ, IZA en Trias het ‘first time right principe’ invult ondanks de diverse labels,…
De Kindertelefoon: multichannel en web selfservice voor kinderen
De Kindertelefoon, de naam zegt het al, begon in 1979 met telefonisch contact. Momenteel is de Kindertelefoon met jaarlijks ruim 170.000 serieuze gesprekken en 420.000 unieke websitebezoekers een luisterend oor van formaat voor kinderen. Hoe gaat de Kinde…