Het actieve gebruik van Facebook loopt terug, Nederlanders kijken gemiddeld 40 minuten per dag naar YouTube en babyboomers zorgen voor groei. Dat blijkt uit het onderzoek ‘What’s Happening Online’ dat al 10 jaar wordt uitgevoerd door...

Lees verder op Marketingfacts »

337 Facebook shares 337 269 Twitter shares 269 1719
Marketingfacts

Demy de Zeeuw speelde 407 wedstrijden in het betaalde voetbal en 27 interlands voor Oranje. Officieel is hij nog niet gestopt, maar het is duidelijk dat voetbal momenteel niet meer zijn belangrijkste tijdsbesteding is. BALR., het kledingmerk dat hij...

Lees verder op Marketingfacts »

602 Facebook shares 602 0 Twitter shares 0 1556
Marketingfacts

Je verwacht het niet, of toch wel. Ja, je verwacht het wel. De hoeveelheid online aankopen die we doen blijft toenemen. En steeds vaker doen we dat via een smartphone. Ondanks dat we nog steeds de meeste aankopen via een laptop of dekstop d...

Lees verder op Marketingfacts »

57 Facebook shares 57 1 Twitter shares 1 578
Marketingfacts

We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle social service aan. Waar social zich steeds meer beweegt richting chatapps als WhatsApp en Facebook Messenger, beweegt KLM mee met de klant...

Lees verder op Marketingfacts »

117 Facebook shares 117 106 Twitter shares 106 561
Marketingfacts

Soms lijkt het wel of marketing gereduceerd is tot een numbers game. Clicks, views, likes, interacties, engagementpercentages: als we het maar in een cijfer uit kunnen drukken, is het net of we alles weten. Toch meet je alleen wat je weet en daarmee niet...

Lees verder op Marketingfacts »

92 Facebook shares 92 66 Twitter shares 66 523
Marketingfacts

Snapchat telt in Nederland meer dan 2 miljoen mobiele downloads en groeit snel. Wat betekent dit voor de socialmedia-inzet van merken? In samenwerking met Marketingfacts heeft Isobar Social Embassy een onderzoek opgezet om inzichtelijk te maken...

Lees verder op Marketingfacts »

96 Facebook shares 96 0 Twitter shares 0 518
Marketingfacts

Contactloos betalen: via je smartphone of je pinpas met een NFC-chip erin? En wat is de rol van de bank? Of zijn Apple en Google straks de nieuwe infrastructuur van onze betalingen? Ook Facebook mengt zich waarschijnlijk in de strijd door het aa...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 361
Marketingfacts

Dat het internet voor minder decentralisatie heeft gezorgd dan dat in de begintijd werd gepredikt, is inmiddels wel duidelijk. Hoewel gedrag per land afwijkt, zoeken we via dezelfde zoekmachine (Google), kopen we via hetzelfde commerceplatform (Amazon/bol...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 74 Twitter shares 74 330
Marketingfacts

Chatbots, het heetste buzzword dat momenteel het marketing- en technologiedomein domineert, aangejaagd door de opkomst van diensten als Slack en aankondigingen van ieder bedrijf dat iets met messaging doet: van de recente aankondigingen van Facebook...

Lees verder op Marketingfacts »

47 Facebook shares 47 0 Twitter shares 0 305
Marketingfacts

Het maken van analyses op basis van websitegegevens is een must voor elke (online) marketeer, maar analyses kunnen een vertekend beeld geven als je niet met de juiste data aan de slag gaat. Zo worden gegevens uit diverse advertenties vaak onder één kana...

Lees verder op Marketingfacts »

118 Facebook shares 118 0 Twitter shares 0 302
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/