Zuivelonderneming Royal FrieslandCampina bindt klanten aan zich met het loyaltyprogramma Eurosparen. Belangrijk uitgangspunt is het mogelijk maken van leuke uitjes in krappe tijden. ‘Ik sluit samenwerkingen met andere loyaliteitsprogramma’s niet uit...

Lees verder op Emerce »

75 Facebook shares 75 0 Twitter shares 0 294
Emerce

Startup Fixico maakt het gemakkelijk om offertes voor autoschade aan te vragen. Oprichter Derk Roodhuyzen: “Via de app of de website vraag je binnen 24 uur minimaal drie offertes aan van erkende herstelbedrijven in de buurt.” “We zijn 1,5 jaar onde...

Lees verder op Emerce »

147 Facebook shares 147 0 Twitter shares 0 283
Emerce

1,56 miljard mensen waarvan 9,6 miljoen Nederlanders gebruiken Facebook, waarvan 6,6 miljoen dagelijks. We checken 14 keer per dag Facebook en spenderen gemiddeld 20 minuten per dag aan Facebook. Facebook heeft onze aandacht. Veel bedrijven willen ‘...

Lees verder op Bloeise »

214 Facebook shares 214 0 Twitter shares 0 214
Bloeise

Vorige week organiseerde Online Business Media samen met Fanbooster een middagsessie over Facebook Ads. “Facebook is niet meer alleen een sociaal platform, het is voor bedrijven nu een volwaardig marketinginstrument geworden,” zo vertelt Alexande...

Lees verder op DutchCowboys »

118 Facebook shares 118 0 Twitter shares 0 210
DutchCowboys

Foto: Marcel OostwijkDirect na het bericht vorige maand dat we uit de recessie gekomen waren, kwam het CBS met haar cijfers over het derde kwartaal. Het gaat nog steeds slecht in detailhandel, met......

Lees verder op DutchCowboys »

122 Facebook shares 122 0 Twitter shares 0 200
DutchCowboys

Sinds 25 februari zet T-Mobile nu ook Google+ in als webcarekanaal. We praatten met Ruud Huigsloot over de nieuwe mogelijkheden van Google+, klanttevredenheid en de veranderende telecommarkt....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 189
Emerce

Wat is de impact van Google Adwords campagnes op de fysieke winkelomzet? Google kan retailers daar binnenkort antwoord op geven door de consument offline de winkel in te volgen. De in-store conversie wordt gemeten door klikgedrag te koppelen aan devices e...

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 172
Emerce

Gastblog door Desirée Boon, student Communicatie   In Nederland neemt het gebruik van WhatsApp toe, zo’n 8,7 miljoen Nederlanders hebben de App inmiddels gedownload. Een zichtbare ontwikkeling is dat steeds meer bedrijven op zoek gaan naar de mogelij...

Lees verder op Bloeise »

15 Facebook shares 15 22 Twitter shares 22 170
Bloeise

Retailers moeten een naadloze winkelervaring bieden voor hun klanten op ieder mogelijk kanaal: website, mobiele telefoon, catalogus of in de winkel. Of ze dreigen hun klanten te verliezen aan concurrenten die wél voor elke grillige wens en via elk kanaal...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 168
Emerce

iBeacons zijn de perfecte manier om de online en offline wereld samen te brengen. Beter toepasbaar dan bestaande vergelijkbare technologie (NFC) en al mogelijk bij een groeiend aantal smartphonegebruikers. In dit artikel kijken we naar praktische toepassi...

Lees verder op Emerce »

51 Facebook shares 51 0 Twitter shares 0 147
Emerce