Sinds 2 april ‘snappen’ studenten op het Snapchat-account van de Hogeschool van Amsterdam (HvA). Zij vertellen hier wat zij dagelijks meemaken en waarom zij voor een studie aan de HvA hebben gekozen. Op deze manier krijgen studiekiezers met korte film...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 0 Twitter shares 0 317 LinkedIn shares 317 4 GooglePlus shares 4 360
Frankwatching

Tijd is een schaars goed geworden en daarmee waardevol. Dat geldt voor iedereen, maar misschien nog meer voor creatieve zelfstandigen. Zo veel te doen, je to do list groeit sneller dan je zou willen. Maar moet je al die dingen wel doen? En zo ja, moet je...

Lees verder op Frankwatching »

37 Facebook shares 37 64 Twitter shares 64 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 101
Frankwatching

Herken je dit? Je zit in een vergadering met collega’s en praat over de lancering van een nieuwe campagne. Iedere deelnemer wil zijn argumenten naar voren brengen en eigenlijk luistert niemand echt naar elkaar. Ieders ego speelt op, waardoor luisteren l...

Lees verder op Frankwatching »

50 Facebook shares 50 17 Twitter shares 17 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 67
Frankwatching

De wereld om ons heen verandert in een rap tempo en wij als consument veranderen ook. Merken die van oudsher ijzersterk waren, vallen om en verdwijnen. TRUE brands kiezen een andere insteek en weten zich een plekje te veroveren in de nieuwe wereld. Winn...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 40
Frankwatching

Snapchat is één van de meeste populaire socialmediakanalen onder jongeren. Als organisaties het gebruiken, hopen ze dat jongeren hen gaan volgen. Maar jongeren zullen het ook gaan gebruiken als webcare-kanaal, oftewel; Snapcare. Is het daar wel gesch...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 14
Frankwatching