Koopgedrag is meer dan ooit een morele en zelfs ‘politieke’ daad die uitspreekt hoe consumenten denken over merken. Dit zijn dé nieuwe KPI’s....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Het consumentenvertrouwen in bedrijven staat op een all-time low. Net als het vertrouwen in sociale media. Maar ondanks fake news claims is het vertrouwen in nieuwsmedia stijgende....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

De rol van het mediabureau verandert. Nieuwe ontwikkelingen in deze Era of Data hebben gezorgd voor een verschuiving in de rol van de tussenpersoon. Om betekenisvol te blijven in de interactie tussen mens en merk moet een mediabureau op nieuwe manieren wa...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Wat wordt het toverwoord op mediagebied? Het zou zomaar 'cultuur' kunnen zijn, maar de markt focust op dit moment nog steeds vooral op data. Terecht?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/