Is het nou wel of niet slim om te adverteren op je eigen bedrijfsnaam in Google Adwords? Het is en blijft een vraag waarmee veel bedrijven worstelen, terwijl het antwoord in de meeste gevallen eigenlijk vrij makkelijk is. Om het antwoord beter te begrijpe...

Lees verder op Marketingfacts »

62 Facebook shares 62 0 Twitter shares 0 405
Marketingfacts

"Remarketen met Facebook, dat is toch niet nieuw?" Ik hoor het jou als online marketeer denken. Nee, de nieuwste feature op Facebook is dan ook niet het remarketen van websitebezoekers op Facebook, maar het remarketen van Facebookgebruikers die eerde...

Lees verder op Marketingfacts »

94 Facebook shares 94 0 Twitter shares 0 378
Marketingfacts

Op Twitter kun je al langer video’s toevoegen, maar ben je wel beperkt tot dertig seconden. Niet voor niets natuurlijk, want dertig seconden is lang op social media en zeker op Twitter. In sommige gevallen ontkom je er echter niet aan en...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 285
Marketingfacts

De meeste contentmarketeers roepen het te pas en te onpas: je eigen website moet het centrale punt zijn in je campagne. Vanaf allerlei owned en earned kanalen verwijs je terug naar je website. Maar is die strategie, met name voor social, nog steeds w...

Lees verder op Marketingfacts »

40 Facebook shares 40 42 Twitter shares 42 82
Marketingfacts

Gisteren bracht Google eindelijk het nieuws naar buiten: de snelheid van je website wordt een rankingfactor. Met andere woorden, die snelle site van je concurrent kan je na juli 2018 zo maar eens gaan inhalen in de zoekresultaten....

Lees verder op Marketingfacts »

46 Facebook shares 46 22 Twitter shares 22 68
Marketingfacts