De reacties van merken op de coronacrisis zijn vaak nobel, maar soms wat minder charmant. Dat leidde tot flink wat ophef. In dit artikel vraag ik me hardop af wat het effect ervan is op employer branding. Dus: wat doet de manier waarop bedrijven omgaan me...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

'Sportmerk Patagonia wil bankiers fleecevest niet meer verkopen', zo luidde de kop van een FD-artikel op 4 april. Het stuk meldt dat het merk ‘last’ heeft van een ongewenste doelgroep. Het outdoor sportkledingmerk heeft namelijk aan populari...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

'Steeds verrassend, altijd voordelig.' Kruidvat doet de slogan eer aan met de introductie van een nieuwe, eigen vibratorlijn. De budgetdrogisterij breidt daarmee niet alleen het aanbod van het eigen huismerk uit, maar ook het totale assortiment van a...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Purpose. Waar hebben we het nu eigenlijk over? Dit bedoel ik als een serieuze vraag. Purpose heeft namelijk geen eenduidige definitie, zelfs niet als je je beperkt tot marketingland. Wanneer het woord purpose valt – en die kans is vrij groot – kan ik...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/