Vorige week kwam een van mijn collega’s het kantoor binnen met een suboptimaal humeur. Na wat voorzichtig doorvragen vertelde hij wat er aan de hand was: onder lichte doch dwingende druk van het thuisfront had hij toegegeven weer 'gezellig' een midweekj...

Lees verder op Marketingfacts »

196 Facebook shares 196 0 Twitter shares 0 1010
Marketingfacts

Gemeente Hollands Kroon (gesitueerd in de kop van Noord-Holland met Anna Paulowna als bekendste dorp) zag in 2012 het levenslicht na een fusie van vier kleinere gemeenten. Vanaf het begin was het duidelijk dat dit geen gewone gemeente zou worden. Hollands...

Lees verder op Marketingfacts »

144 Facebook shares 144 43 Twitter shares 43 862
Marketingfacts

Premier Inn is een Britse hotelketen die haar gasten één belofte maakt: A Good Night’s Sleep. Sterker nog, dat garanderen ze. Slaap jij niet lekker, dan krijg je zonder mekkeren je geld terug. Dat is niet zo bijzonder voor een hotel, zou je misschien...

Lees verder op Marketingfacts »

134 Facebook shares 134 0 Twitter shares 0 774
Marketingfacts

Een impactvolle gebeurtenis is vaak aanleiding voor mensen om even stil te staan en naar hun eigen leven te kijken. Sommige mensen realiseren zich dan dat ze niet tevreden zijn en gooien het roer radicaal om. Dit gebeurde ook bij Jan van Bodegom na een sk...

Lees verder op Marketingfacts »

145 Facebook shares 145 60 Twitter shares 60 681
Marketingfacts

Walt Disney Parks & Resort is misschien wel het bedrijf dat het beste presteert op het gebied van customer experience en customer service ter wereld. Inmiddels werken er wereldwijd 130.000 medewerkers in de parken. Hoe zorg je dat iedereen in lij...

Lees verder op Marketingfacts »

72 Facebook shares 72 0 Twitter shares 0 606
Marketingfacts

Menselijkheid terugbrengen in de zakelijke relatie met zowel klanten als medewerkers. Ik geloof er heilig in dat dit de komende jaren gaat zorgen dat bedrijven als winnaar uit de bus gaan komen. Onlangs werd van heel dichtbij duidelijk hoe belangrijk dit...

Lees verder op Marketingfacts »

92 Facebook shares 92 0 Twitter shares 0 544
Marketingfacts

De afgelopen jaren heb ik veel organisaties onderzocht die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Veel van deze bedrijven heb ik gevraagd waarom ze zelf denken dat ze beter presteren dan hun concurrenten. Stuk voor stuk geven ze hetzel...

Lees verder op Marketingfacts »

65 Facebook shares 65 0 Twitter shares 0 520
Marketingfacts

In krantenland is het al jaren kommer en kwel. Abonnees lopen weg en inkomsten uit advertenties dalen. NRC was geen uitzondering. Toen Xavier van Leeuwe, directeur marketing & data, bij NRC begon, was het zijn taak om de dalende abonnementscijfers wee...

Lees verder op Marketingfacts »

71 Facebook shares 71 39 Twitter shares 39 507
Marketingfacts

Afgelopen april was het eindelijk zover. BMW/MINI Nederland won de Customer Centric DNA Award voor het meest klantgerichte bedrijf in de sector Automotive. De beloning van een traject dat jaren geleden al is ingezet. Het verbetertraject had tot doel om BM...

Lees verder op Marketingfacts »

96 Facebook shares 96 0 Twitter shares 0 504
Marketingfacts

Tien jaar geleden werd Voys opgericht. Een zakelijke telecomaanbieder die bellen over internet ging verkopen. Zoals ze zelf zeggen: “KPN, maar dan leuk”. Misschien wisten ze het toen zelf nog niet, maar Voys zou uitgroeien tot een bijzonder bedrijf. Z...

Lees verder op Marketingfacts »

113 Facebook shares 113 0 Twitter shares 0 422
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/