Veel merk- en publieksonderzoek levert wel ‘informatie’, maar bijster weinig inzicht op. Laat staan dat het inspireert tot zinnige verbeteringen. Wat maakt dat onderzoeken vaak de plank misslaan? En hoe stel je kwaliteit nu boven kwantiteit? Reclamema...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Communicatiemiddelen zijn lekker tastbaar. Dus heeft iedereen er doorgaans een mening over. ‘Loesje’ publiceerde ooit een poster met de tekst: “Communicatie is net als voetbal; iedereen heeft er verstand van”. Herkenbaar? Niets lijkt m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Bijna iedere organisatie of merk heeft tegenwoordig een merkbeschrijving (al dan niet vervat in een ronkend model dat moeilijk oogt of klinkt). Vaak worden deze merkbeschrijvingen – na vastlegging of pittige interne discussies – nauwelijks geb...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/