Het is nog niet bewezen dat contentmarketing geld oplevert. De effectiviteit of ROI van contentmarketing staat dus niet vast. Dat concludeerde ik in een eerder blogartikel. Maar kun je dan helemaal niets zeggen over het al dan niet effectief zijn van al d...

Lees verder op Marketingfacts »

29 Facebook shares 29 0 Twitter shares 0 330
Marketingfacts

Wie zit er te wachten op content over tandenborstels? Waarschijnlijk nauwelijks iemand. De reden is dat tandenborstels voor veel mensen een low-involvementproduct zijn. Het idee is dat contentmarketing niet geschikt zou zijn bij dit type producten. Want c...

Lees verder op Marketingfacts »

32 Facebook shares 32 50 Twitter shares 50 239
Marketingfacts

Native advertising wordt vrijwel niet als een commerciële boodschap herkend. Minder dan 8 procent van de respondenten in een experimentele studie herkende het artikel als advertentie. Dat was de conclusie in mijn eerste artikel over native advertisi...

Lees verder op Marketingfacts »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 150
Marketingfacts

Degene die geloven in de meetbaarheid van deze wereld, zien ROI als het ultieme meetinstrument om de waarde van wat dan ook te bepalen. De populariteit van ROI komt doordat het een meetbaar resultaat, uitgedrukt in een cijfer en dat ontwikkeld is door de...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 147
Marketingfacts

Inhakers werken! Ze worden gemiddeld drie keer vaker gedeeld op sociale media dan niet-inhakers (zoals branded content of advertenties) en bereiken bovendien meer mensen buiten de fanbase van de organisatie zelf (Waardenburg & Mazerant, 2018). Dit is...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 61 Twitter shares 61 61
Marketingfacts

Loyaliteit is een onderwerp dat leeft onder marketeers. Getuige het groot aantal weblogartikelen dat hierover geschreven is, ook op Marketingfacts, zijn deze professionals op zoek naar de heilige graal: hoe creëer je merkloyaliteit, hoe worden n...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 51
Marketingfacts

Dat de paaseitjes veel te vroeg in de winkel liggen en dat mensen daarover vallen, 1 april, Pride Amsterdam en de Champions League-wedstrijd Tottenham Hotspur-Ajax. Op welke van deze momenten werd het grappigst, mooist, snelste en meest creatief ingehaakt...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/