In een wereld die steeds digitaler wordt, zijn organisaties die écht klantgericht zijn (helaas) nog steeds een uitzondering. Wat heb je nodig om extreem klantgericht te worden? Hoe zorg je ervoor dat je de business én het hart van de klant weet te verov...

Lees verder op Frankwatching »

78 Facebook shares 78 0 Twitter shares 0 1025
Frankwatching

Contentmarketing is niets nieuws onder de zon. Facebook creëerde een nood bij bedrijven om erin te investeren. Hoewel contentmarketing gezien wordt als hype, investeren heel wat bedrijven er toch in omdat ze zich (licht) gedwongen voelen. Of omdat ze sn...

Lees verder op Frankwatching »

209 Facebook shares 209 0 Twitter shares 0 918
Frankwatching

Er is veel gezegd en geschreven over social media. We zijn samen allemaal nog steeds op zoek naar de beste manier om het nieuwe medium te gebruiken. Dat is niet erg. Zelfs na meer dan 50 jaar......

Lees verder op Frankwatching »

133 Facebook shares 133 408 Twitter shares 408 825
Frankwatching

Elk bedrijf droomt van een klein legioen ambassadeurmedewerkers. De effecten van medewerkers zijn immers groot: de reputatie van het bedrijf krijgt een positieve duw, het wordt  gemakkelijker om......

Lees verder op Frankwatching »

55 Facebook shares 55 350 Twitter shares 350 652
Frankwatching

In de management klassieker ‘de discipline van marktleiders’ stellen auteurs Traecey & Wiersema dat bedrijven moeten kiezen tussen operational excellence, product leadership of customer intimacy. Operational excellence leidt door een lage prijs ve...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 0 Twitter shares 0 532
Marketingfacts

Vorige zomer zat ik even in een robotfase. Ik kocht een stofzuigrobot, een drone en een family robot. Stuk voor stuk heel leuk. Je leest meer en meer verhalen over de stijgende populariteit van robots. De automatisering van allerhande processen gaat hard....

Lees verder op Marketingfacts »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 292
Marketingfacts

E-commerce was nooit groter. Zowel bedrijven die uitsluitend online verkopen, maar ook traditionele spelers, plukken tegenwoordig de vruchten van e-commerce. De huidige populariteit van e-commerce kondigt dan ook het einde van de tweede "e-commer...

Lees verder op Bloovi »

44 Facebook shares 44 3 Twitter shares 3 263
Bloovi

ING Nederland is al een tijdje een van de referenties inzake online customer service. De voorbije maanden had ik het genoegen om te mogen samenwerken met hun webcaremedewerkers, zowel in Nederland als in België. De uitdagingen voor webcare zijn immer...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 198
Marketingfacts

De laatste 15 jaar is de klantrelatie opgeschoven in de richting van self service. In mijn nieuwe boek ‘When digital becomes human’ stel ik dat self service nog maar het begin is van de digitalisering. In de toekomst zal het een stuk verder gaan: de k...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 164
Marketingfacts

Heel wat bedrijven staan op een kruispunt. De komende jaren zal duidelijk worden welke businessmodellen blijven bestaan en welke drastisch zullen veranderen. De evolutie van de technologie, de consument en de totale market dwingt ons tot een cruciale vraa...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 0 Twitter shares 0 144
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/