Dynamisch adverteren is simpel gezegd: op de juiste plek, op het juiste moment de juiste ad laten zien. En dat volledig geautomatiseerd, zonder handmatige acties voor het creëren van de content of targeten van de ad. Binnen display advertising kon dit al...

Lees verder op Emerce »

31 Facebook shares 31 18 Twitter shares 18 49
Emerce

Nu er wereldwijd meer dan drie miljoen apps en websites op het Display Netwerk zijn aangesloten wordt het voor de adverteerder steeds moeilijker de juiste doelgroep te vinden en te bereiken. Daarom introduceerde Google een paar weken geleden de Smart Disp...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 11 Twitter shares 11 15
Emerce

In het tijdperk van machine learning, artificial intelligence en slimme algoritmes lijkt het er af en toe op dat je met een simpele druk op de knop een perfecte, geautomatiseerde campagne kunt voeren. Maar helaas is dat (nog) niet aan de orde. Veel accoun...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce