We leven in een 'service economy'. Tegelijkertijd is onze invulling van het begrip 'service' nogal eenzijdig en oppervlakkig, en worden de kansen om werkelijk transformatieve diensten te bieden vaak niet of slecht benut. Hoe ziet de toekomst van serv...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Ryanne van der Eijk droeg als eerste Chief Experience Officer (CXO) van luchtvaarmaatschappij KLM in belangrijke mate bij aan de ontwikkeling van het CX- en EX-vakgebied in Nederland. Na een kort intermezzo bij Dubai Airports is zij nu als COO werkzaam bi...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

In 1996 introduceerden Joseph Pine en James Gilmore het begrip ‘Experience Economy’ of ‘belevingseconomie’. Ze beschreven de evolutie in de waardecreatie voor de klant en daarmee hoe bedrijven steeds meer opschuiven van het aanbieden van grondstof...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Hoewel de Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET) als kwalitatieve onderzoekstechniek al decennia in gebruik is, geldt ze nog steeds als één van de meest innovatieve ‘belevingstechnologieën’ om de onbewuste, emotionele belevingswereld va...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Waar voor de meeste autoverkopers een testrit niet méér inhoudt dan een rondje om de kerk, biedt Jaguar Land Rover klanten - en potentiële klanten - wereldwijd een ‘personal learning and loyalty experience’ aan in één van hun inmiddels 65 La...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Van Lanschot Kempen is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. Opererend onder meerdere merknamen bedient deze private bank en assetmanager zowel vermogende Nederlanders als pensioenfondse...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Tijdens alweer de zevende editie van de Virtual 9+ Experience World Tour kwam Elliott Nelson, oprichter en Chief HX Officer van HXTransforma, aan het woord. Deze gerenommeerde internationale adviseur op het gebied van Employee Experience werkte al als con...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Tijdens alweer de zevende editie van de Virtual 9+ Experience World Tour kwam Elliott Nelson, oprichter en Chief HX Officer van HXTransforma, aan het woord. Deze gerenommeerde internationale adviseur op het gebied van Employee Experience werkte al als con...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Excursie 9 Virtual Experience World Tour, met Mirella Kleijnen - Hoe klachtafhandeling verschoof naar het realiseren van een exceptionele klantbeleving....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/