'Ik ben geen robot'. Deze realitycheck krijg je weleens voorgeschoteld wanneer je over het web surft. Je knijpt in je arm en zet vervolgens het vinkje. Maar, daarna word je toch als robot behandeld. Je moet 'velden invoeren', vijf niet te onderscheid...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Helpende content of microcopy is vaak in zowel toon als vorm onaardig. Onmenselijk zelfs. En dat terwijl deze ‘UX writing’ doelgroepoverstijgend is: een geneeskundestudent en gepensioneerde bouwvakker willen hetzelfde: vriendelijk geholpen worden. Een...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Een pakkende pay-off, slagende slogan of tactvolle tagline willen we allemaal wel verzinnen. Maar makkelijk is het niet. Hoe raak je nu die consumentenknop met een dertien-in een-dozijndienst of moordende concurrentie?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

We communiceren in het tijdperk van de relatie-economie waarin we ‘journeys’ met klanten maken of zelfs merkambassadeurs van ze maken. Als engagement is wat we willen, heeft zo’n huwelijksaanzoek warme, menselijke copy nodig. Echt en oprecht, sympat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/