De identiteit van een organisatie gaat over de vraag ‘wie zijn we en waar staan we voor’. Het merk gaat over hoe je dat uitstraalt. Marketing en sales zijn gebaseerd op het merk, het merk is gebaseerd op de identiteit. Waar kan dit misgaan? Al...

Lees verder op Frankwatching »

251 Facebook shares 251 58 Twitter shares 58 309
Frankwatching

“Een trouwe klant is beter dan een nieuwe klant.” Het is een bekende uitspraak uit de wereld van organisaties en het zakenleven. Duurzame klantrelaties bestaan immers uit meer dan één transactie en de investering in klantwerving wordt rendab...

Lees verder op Frankwatching »

38 Facebook shares 38 41 Twitter shares 41 79
Frankwatching

Organisaties zetten massaal in op zingeving (the why) en een hoger doel (purpose) om klanten en medewerkers te binden. Een strakke oneliner over ‘het waarom’ en ‘waartoe’ van de organisatie zou volgens menig onderzoek zowel klant...

Lees verder op Frankwatching »

28 Facebook shares 28 37 Twitter shares 37 65
Frankwatching

De laatste maanden van het jaar luiden traditioneel het seizoen van de trendwatcher in. Toekomstvoorspellers met mystieke krachten voorzien ons van overzichtelijke lijstjes van wat we kunnen verwachten in het komende jaar. Veel van deze trends gaan over t...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 24 Twitter shares 24 50
Frankwatching