De identiteit van een organisatie gaat over de vraag ‘wie zijn we en waar staan we voor’. Het merk gaat over hoe je dat uitstraalt. Marketing en sales zijn gebaseerd op het merk, het merk is gebaseerd op de identiteit. Waar kan dit misgaan? Al...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 58 Twitter shares 58 58
Frankwatching

“Een trouwe klant is beter dan een nieuwe klant.” Het is een bekende uitspraak uit de wereld van organisaties en het zakenleven. Duurzame klantrelaties bestaan immers uit meer dan één transactie en de investering in klantwerving wordt rendab...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 41 Twitter shares 41 41
Frankwatching

Organisaties zetten massaal in op zingeving (the why) en een hoger doel (purpose) om klanten en medewerkers te binden. Een strakke oneliner over ‘het waarom’ en ‘waartoe’ van de organisatie zou volgens menig onderzoek zowel klant...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 37 Twitter shares 37 37
Frankwatching

De laatste maanden van het jaar luiden traditioneel het seizoen van de trendwatcher in. Toekomstvoorspellers met mystieke krachten voorzien ons van overzichtelijke lijstjes van wat we kunnen verwachten in het komende jaar. Veel van deze trends gaan over t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Het doel van bedrijven zoals Unilever is niet langer slechts winstmaximalisatie, zo zeggen ze, maar hun purpose. In het geval van Unilever: om duurzaam leven alledaags te maken. Ze zijn een voorbeeld van een belangrijke trend waarbij organisaties hun best...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/