Influencer-marketing is hot! Veel marketeers zijn ervan overtuigd dat influencers een belangrijke rol spelen in het beïnvloeden van andere mensen. Niet voor niets bestaan er verschillende bedrijven die zich volledig hebben gespecialiseerd in influence...

Lees verder op Frankwatching »

30 Facebook shares 30 0 Twitter shares 0 336
Frankwatching

Nieuwsbrieven zijn weer in. Tegenwoordig lijkt de mailbox weer helemaal gevonden te zijn. NRC Q, Quartz, the Skimm, maar ook personen als Lena Dunham en Nalden sturen met een vaste frequentie mails uit. Ik ben er onlangs ook mee gestart en stuur iedere do...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 236
Frankwatching

Employee advocacy of employee engagement, het zijn termen die je steeds vaker hoort. Niet vreemd, want de netwerken van medewerkers zijn zeer waardevol en mensen vinden het prettig om met mensen te praten, niet met logo’s. Verschillende organisat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 96 Twitter shares 96 96
Frankwatching

Employee Advocacy stopt niet bij het delen van content. De volgende stappen zijn het cureren en creëren van content. Een te grote inspanning voor een medewerker? Dat valt best mee. Bedrijven zetten hun medewerkers steeds vaker in als online ambassadeurs....

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Het kan je overkomen: je werkt 16 jaar bij een organisatie en je komt op het punt dat je om je heen kijkt naar een nieuwe uitdaging buiten het bedrijf. Totdat je ziet dat de uitdaging vlak voor je ligt. Dit overkwam Jorrit Drieënhuizen van Centraal Behee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Als we praten over online ambassadeurschap, dan hebben we het eigenlijk over verhalen vertellen. Goede en échte verhalen. Verhalen die resoneren. Jan van der Aa en Vincent Mirck werken op de Corporate Communicatie-afdeling van VodafoneZiggo en weten als...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Marketing- en communicatieafdelingen zetten hun socials veelvuldig in. Toch laten vooral B2B-organisaties potentie liggen, en dan met name op het ‘social’ gedeelte van ‘social media’. Uit recent onderzoek blijkt namelijk dat een br...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Als je je medewerkers wil inzetten als ambassadeurs voor jouw organisatie, gaat het niet alleen om de eerste (digitale) indruk die ze in hun netwerk achterlaten. Het gaat vooral ook om de indrukken die daarop volgen. De uitspraak ‘je krijgt nooit ee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Uber, Airbnb en Etsy zijn alle drie marktplaatsen die aanbieders aan kopers koppelen. Ondertussen zijn deze ‘two sided platforms’ uitgegroeid tot kanalen met miljoenen klanten. Uber is zelfs een blauwdruk geworden voor duizenden startups, die zich de...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/