Bezoekers verliezen in de check-out is extreem zonde en soms ook te voorkomen. Door je check-out te optimaliseren, kun je meer omzet halen uit bestaand verkeer. Soms zijn kleine aanpassingen al voldoende. Smart IM deelt 5 waardevolle lessons learned gebas...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Dat kleine wijzigingen op een website kunnen zorgen voor groots resultaat, bewijst het succesverhaal van Smart IM voor Van der Garde Tuinmeubelen. Op advies van het online marketingbureau zijn er tekstuele aanpassingen op de webshop doorgevoerd en getest....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Bezoekers verliezen in de check-out is extreem zonde en soms ook te voorkomen. Door je check-out te optimaliseren, kun je meer omzet halen uit bestaand verkeer. Soms zijn kleine aanpassingen al voldoende. Smart IM deelt 5 waardevolle lessons learned gebas...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

Bezoekers verliezen in de check-out is extreem zonde en soms ook te voorkomen. Door je check-out te optimaliseren, kun je meer omzet halen uit bestaand verkeer. Soms zijn kleine aanpassingen al voldoende. Smart IM deelt 5 waardevolle lessons learned gebas...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/