"Marketeers beweren dat er geen wetten zijn in marketing. De consument zou daarvoor te individueel en onvoorspelbaar zijn. Onderzoek heeft echter aangetoond dat dit de grootst mogelijke onzin is. De hardnekkige houding van marketeers weerhoudt ze ervan om...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 45
Marketingfacts

Edgar Keehnen, eigenaar van het bureau Grey Ocean (voorheen AgeWise), is sinds 2000 gespecialiseerd in vijftigplus-marketing. "Vergrijzing is een force driving change." Bij de marketing van vijftigplussers gelden aanvullende regels, want deze generatie he...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Marketingfacts

Tv is dood en radio ligt ernaast. Het wordt anno 2019 zo makkelijk door iedereen geroepen. Zoals zo vaak in medialand liggen de feiten veel genuanceerder. We maakten een rondje langs de velden. "Iedereen die roept dat tv dood is of dood gaat, doet da...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Hoe beïnvloeden kinderen hun ouders bij aankopen en welke rol spelen reclame en ander mediagebruik daarbij? RTL BrandDeli voert regelmatig onderzoek uit om meer inzicht te krijgen in doelgroepen en branches waarin adverteerders actief zijn. De uitkomsten...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Print is dood en we gaan helemaal digitaal. Dat lijkt een voorbarige conclusie: Sanoma laat zien dat juist de combinatie van print en online nog steeds een succesvolle aanpak is. Het mediaconcern biedt marketeers handvatten om de aandacht van de drukbezet...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/