Het doel van VodafoneZiggo is om steeds meer te experimenteren, veel te leren en toegevoegde waarde te leveren. Zo wil het bedrijf naar een validatiegedreven cultuur. Dagelijks zijn verschillende teams bezig om hun ideeën te valideren en het experimenter...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Tijdens Emerce Fashion (16 mei 2019) delen de meest innovatieve fashion retailers, brands en experts uit binnen- en buitenland de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en e-commerce (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Webanalisten.nl

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Webanalisten.nl

Roger Dooley presenteerde tijdens CH2019 over frictie. Wat is het? Hoe kun je het herkennen? En hoe kun je het vermijden?  In de snelle, klantgerichte wereld van vandaag zullen de (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Webanalisten.nl

Tijdens CH2019 sprak Stephen Pavlovich over het ontwikkelen van producten en diensten op basis van experimenten. Wij, als mensen, zijn namelijk erg slecht in het maken van de juiste keuzes. (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Webanalisten.nl
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/