Als we het nieuws mogen geloven, loopt de recessie op z’n eind. Desalniettemin zullen er flink wat bedrijven zijn die ook in 2015 nog rustig aan willen doen met hun uitgaven. Daarom zetten we ze op een rijtje: 10 bespaartips bij de ontwikkeling va...

Lees verder op Frankwatching »

75 Facebook shares 75 0 Twitter shares 0 499
Frankwatching

We kennen inmiddels allemaal het principe buyer persona: een manier om uit je doelgroep een archetype van de ideale potentiële klant te filteren. Buyer persona’s vertegenwoordigen de echte, levende en ademende personen uit die nogal brede doelgroe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 43 Twitter shares 43 43
Frankwatching

Zo’n pandemie schud je stevig wakker over de juiste koers van je organisatie. Voorheen hadden marketeers veel baat bij een juiste combinatie van off- en online uitingsvormen. Nu ligt dit […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

De coronacrisis heeft impact ons allemaal, van grote multinationals tot het mkb. Waar moet je rekening mee houden op het gebied van marketing in coronatijden? Hoe ga je om met […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Stel jouw bedrijf was ooit eens een van de eerste aanbieders van product X, maar inmiddels is product X het nieuwe zwart, zijn het aantal concurrenten vertienvoudigd én lijken ze […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza

Een buyer persona kan helpen om jou en je team on track te houden als we het over doelgroepen hebben. In dit artikel praten we je bij over wat een […]...

Lees verder op Tim Rooza »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Tim Rooza
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/