A/B-testtools: ze zijn er in overvloed en hebben allemaal hun eigen voor- en nadelen. Om je te helpen bij je keuze voor een van de A/B-testtools, heeft collega Eva Louwen in een eerder artikel op Marketingfacts de mogelijkheden op een rij gezet. In d...

Lees verder op Marketingfacts »

96 Facebook shares 96 25 Twitter shares 25 257
Marketingfacts

Eerste bouw, ontwerp en positioneer je je merk. Zodra dit brand design vaststaat, kun je beginnen met het echte werk: brand activation. Brand activation gaat om het creëren van online merkbeleving met als doel: meer betrokkenheid. En waar kun je je merk...

Lees verder op Frankwatching »

101 Facebook shares 101 0 Twitter shares 0 101
Frankwatching

Marketeers kunnen niet meer om de term mobile heen. Al jarenlang wordt gezegd dat dit de toekomst is. Dit is te zien aan het feit dat 86 procent van de Nederlanders in het bezit is van een mobiele telefoon. 82 procent van hen gebruikt het device als...

Lees verder op Frankwatching »

20 Facebook shares 20 36 Twitter shares 36 56
Frankwatching

Ter afronding van de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik onderzoek verricht in opdracht van Traffic Builders. Tijdens dit onderzoek heb ik mij mogen verdiepen in de ontwikkeling van een nieuwe dienst op het g...

Lees verder op Traffic Builders »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 51
Traffic Builders

Op donderdag 21 april was ik vanuit Traffic Builders aanwezig op Emerce Conversion 2016 in Amsterdam. Als afstudeerstagiair op het gebied van conversie optimalisatie en branding was dit een evenement dat ik niet mocht missen. Samen met mijn collega Joren...

Lees verder op Traffic Builders »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 48
Traffic Builders

De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces. Dit zijn de pagina’s waar vaak naar wordt gekeken bij website-optimalisatie. Er zijn echter nog veel andere vergeten pagina’s die bijdragen aan een betere merkbeleving en meer conversie...

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 21 Twitter shares 21 39
Marketingfacts

Wat doe je als het een jaar duurt voordat je A/B-test significant is? Als je zo weinig verkeer hebt dat testen nutteloos lijkt? Juist. Gewoon blijven optimaliseren! Elke website is geschikt voor conversie-optimalisatie. Ook als je weinig traffic hebt, zij...

Lees verder op Emerce »

13 Facebook shares 13 15 Twitter shares 15 28
Emerce

De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces: pagina’s waar vaak naar wordt gekeken bij website-optimalisatie. Er zijn echter meer pagina’s die bijdragen aan een betere merkbeleving en meer conversies, maar die worden vaak vergeten...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 21 Twitter shares 21 22
Marketingfacts

De AVG raakt vrijwel alle vakgebieden binnen digital marketing. Wat wordt de impact op Customer Experience Optimization (CXO)? En hoeveel data ga je verliezen als consumenten meer aan de knoppen zitten? ...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 13 Twitter shares 13 17
Emerce

De zoektocht naar producten en services begint online. Consumenten verwachten steeds meer van merken en voordat ze zich binden, bekijken ze je website. Ze willen weten of je geloofwaardig bent en meerwaarde biedt. Met de Brand Effectiveness Scorecard ga j...

Lees verder op Traffic Builders »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 13
Traffic Builders