De zakelijke klant bekijkt zijn of haar leveranciers steeds vaker door de ogen van de consument. Hoe kun je als B2B-bedrijf voldoen aan deze hogere verwachtingen? Door B2B te vervangen door B2B2C; business-to-business-to-consumer. Amazon, CoolBlue, Bol.co...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Free publicity oftewel kosteloze publiciteit in de media, daar heb je als bedrijf geen marketingbudget voor nodig. Tenminste, als je het goed aanpakt. Enthousiast een link van je nieuwe website of brochure doormailen naar de redactie, daar red je het niet...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Steeds vaker denken en handelen we in B2B-situaties als een consument. Eerder schreef ik daar al het blog B2B2C: De consument als klant van je B2B-bedrijf  over. In de bouw- en technieksector zijn we ons hiervan bewust. Het explosief toegenomen thuiswer...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Trump versus Biden, de Amerikaanse verkiezingsstrijd is in alle hevigheid losgebarsten. De meesten van ons hebben er ook wel een mening over. Meestal luidt die dat je voor of tegen Trump bent. Anyway, weinigen zullen op een luie zaterdagochtend de standpu...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Heisessies; de één zweert erbij, de ander vindt het zonde van de tijd. Nu heeft het woord heisessie ook wel een wat stoffig imago. Degenen die zo’n brainstormsessie belangrijk vinden, ervaren dat het resultaat oplevert. Een duidelijke strategie, bindi...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/