Blije en uitermate betrokken medewerkers zorgen voor betere dienstverlening en een positieve klantbeleving. Dit heeft weer een aantoonbaar effect op omzetgroei. Klinkt goed, maar hoe richt je je organisatie daar op in? Je krijgt het voor elkaar in negen s...

Lees verder op Frankwatching »

68 Facebook shares 68 0 Twitter shares 0 554
Frankwatching

Technologische ontwikkelingen gaan zo snel dat de mens ze niet meer bij kan houden. We leven in een tijdperk van disruptie en bedrijven moeten veranderen om zich hierin staande te kunnen houden. Hoe doe je dat? En wat kun je daarbij leren van startups? To...

Lees verder op Frankwatching »

70 Facebook shares 70 0 Twitter shares 0 398
Frankwatching

Wat is de definitie van een handboek eigenlijk? Het is een publicatie die de stand van zaken over een onderwerp volledig én actueel beschrijft. Een lastige uitdaging voor elk digitaal onderwerp, zeker bij de brede term ‘social’. Maar ‘Handboe...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 0 Twitter shares 0 252
Frankwatching

B2B-commerce is moeilijk. Veel moeilijker dan B2C-commerce. Doordat alle variabelen complex zijn en doordat klanten steeds verwender raken in hun verwachtingen. Vooral door zijn of haar eigen ervaringen als consument. Gelukkig liggen er enorme kansen o...

Lees verder op Frankwatching »

60 Facebook shares 60 0 Twitter shares 0 220
Frankwatching

Wat kunnen bedrijven leren van de innovaties van vroeger? De lessen van Columbus, Magellaan, Amundsen, Hillary en Armstrong zijn goed toepasbaar op het innovatieproces bij de ontwikkeling van nieuwe diensten en producten. Innovatie is een expeditie waar p...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 166
Frankwatching

Dat oordeelt de jury van de FD Henri Sijthoff-prijs. En het is de schuld van juristen en communicatieafdelingen. Moeten communicatieprofessionals zich dit aantrekken? En kunnen zij dit veranderen? Jaarverslagen van de 25 grootste bedrijven zijn niet verb...

Lees verder op Frankwatching »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 70
Frankwatching

Voor sommige traineeships – zeker bij topmerken – zullen studenten een moord doen. Maar lang niet elk bedrijf is zo’n topmerk. En zelfs al ben je dat, dan nog is de vraag hoe je zorgt dat juist die high potentials solliciteren. Door uit te blinken i...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 47
Frankwatching

Hoe klantgericht is jouw organisatie nou echt? Ontwikkel jij producten vóór of mét je klanten? Complete cocreatie is misschien spannend, maar kan tot geweldig resultaat leiden. Benieuwd hoe? Complete cocreatie. Wat is dat? Niet alleen je klant om input...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 46 Twitter shares 46 46
Frankwatching

Bedrijven doen hun uiterste best om de klantervaring te verbeteren, maar falen vaak jammerlijk. Hoe krijg jij het wél voor elkaar in je organisatie? Wees de pain in the ass en pas service design toe. In mijn artikel over het event CX & CRM in 1 day s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 43 Twitter shares 43 43
Frankwatching

Het scrum-framework écht toepassen blijkt voor veel organisaties nog lastig. Maar wat nu als je de methodieken wél exact volgt? In hoeverre is dat voldoende? Of komt er bij scrum meer kijken en gaat het om de agile waarden? Cases van Achmea, de HAN en s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 43 Twitter shares 43 43
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/