Gamification, het gebruik van spelelementen in een niet-game omgeving, biedt geweldige kansen om (potentiële) klanten in interactie te laten treden met je merk. Maar doe het niet alleen omdat het leuk is, want dan is de kans groot dat het zijn doe...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi

Doet het woord merkactivisme geen belletje rinkelen? De term slaat op de actieve betrokkenheid van merken bij sociale, politieke en/of milieukwesties, om zo positieve boodschappen over te brengen en een specifieke merkpositionering te verkrijgen....

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

Willekeurige targeting is volledig achterhaald, maar dat wist je wellicht al?! Er bestaan immers voldoende nieuwe methoden om ervoor te zorgen dat de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon terechtkomt. De vooruitgang in gedrags...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Bloovi

Ethische marketing is niet alleen een marketingstrategie maar een filosofie dat elk bedrijf zou moeten hanteren. In dit artikel wordt besproken hoe je communicatie en marketing ethischer kan maken, en welke positieve invloed dit kan hebben op alle gebiede...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Internet Marketing Universiteit

Digitale marketing bestaat uit vele dynamische elementen – SEO, sociale media, marketing automatisering en meer. Als gevolg van de technologie is de wereld naar een “global village” geëvolueerd en zijn we verbonden met mensen uit andere...

Lees verder op Internet Marketing Universiteit »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Internet Marketing Universiteit
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/