Vaak worden webshops pas gewaardeerd rond het moment van overname: een verkoper is benieuwd wat zijn onderneming waard is en een koper wil vaststellen hoeveel hij of zij maximaal aan de overname zou moeten uitgeven. Het is echter nuttig om ook bij de waar...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Webwinkeliers zijn altijd op zoek naar extra bezoekers. Meer bezoekers zorgen namelijk meestal voor meer omzet. De meest voor de hand liggende bronnen voor extra bezoekers? Organic (bijvoorbeeld via SEO), nieuwsbrief/direct, affiliates en Google Ads (SEA)...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching

In de loop van de tijd is er een breed scala aan methodes ontwikkeld waarmee de waarde van een webshop bepaald kan worden. Denk aan de intrinsieke waarde (ook wel de ‘boekhoudersmethode’ genoemd) en de rentabiliteitsmethode. Daarnaast worden er vaak v...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Emerce

Veel verkopers bieden hun onderneming niet op het optimale verkoopmoment aan. Zolang de zaak goed draait, wordt er niet aan verkoop gedacht....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Lastig bij koop en verkoop van een onlinebedrijf: ' winst'  is een schimmig begrip. Een korte uitleg van de belangrijkste winst-definities ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/