Een app maken en lanceren is een heel project. Na een langdurig goedkeuringsproces staat je app eindelijk live, maar vervolgens wordt de app niet gedownload. Nu het in de App Store drukker wordt, is het voor apps lastiger om op te vallen en downloads te r...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 83
Marketingfacts

Als je een Android-app bouwt en daarbij niet denkt aan de vindbaarheid ervan binnen de Google Play Store, maak je weinig kans tussen het reusachtige aanbod. De Google Play Store is met 2,2 miljoen de grootste aanbieder van apps, op de voet gevolgd door Ap...

Lees verder op Marketingfacts »

13 Facebook shares 13 2 Twitter shares 2 69
Marketingfacts

De afgelopen twee jaar werd er – in aanloop naar de mobile-first index – veel nadruk gelegd op het mobielvriendelijk maken van websites. Het is de vraag of we daarmee de lading van de ‘mobile-first ontwikkeling’ wel écht goed dekken. Zo begint ar...

Lees verder op Emerce »

22 Facebook shares 22 7 Twitter shares 7 29
Emerce

SEO en eCommerce gaan niet altijd hand in hand. Vooral voor grote eCommerce sites, als Wehkamp of Zalando, met veel producten en een wildgroei aan nieuwe pagina’s, is dat een uitdaging. Terwijl het is juist die wildgroei van pagina’s is die voor probl...

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 8 Twitter shares 8 19
Emerce