Voor start-ups is er volop begeleiding, fondsen en media-aandacht. Maar wat daarna? Wat gebeurt er als een start-up evolueert naar een scale-up? Voor scale-ups lijkt er minder aandacht te zijn, terwijl die net belangrijker zijn voor de economie. ...

Lees verder op Bloovi »

109 Facebook shares 109 32 Twitter shares 32 141
Bloovi

Op 4 november loop ik de marathon van New York ten voordele van de Cliniclowns. Om mij goed voor te bereiden, train ik 10 uur per week en zamel ik zoveel mogelijk geld in voor het goede doel dat ik hiermee wil steunen. Toegegeven, het is een trajec...

Lees verder op Bloovi »

77 Facebook shares 77 9 Twitter shares 9 86
Bloovi

Heel wat copywriters zijn echte muziekfans. En dat is niet zomaar. Muziek is een unieke vorm van communicatie, een platform voor storytelling en een manier om emotie, energie en passie over te brengen. Van de beste songwriters kunnen we heel wat...

Lees verder op Bloovi »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 79
Bloovi

Na 6 maanden is maar liefst 10% van een gemiddelde database verouderd. Lees: nutteloos. Zware investeringen in CRM-pakketten en inbound marketing dreigen zo op een fiasco uit te lopen. “Je database up-to-date houden, is een continu proces” Na e...

Lees verder op Bloovi »

8 Facebook shares 8 12 Twitter shares 12 58
Bloovi

Wie dit jaar op reis gaat, neemt voorzorgsmaatregelen. De zuurverdiende euro’s worden omgewisseld in de valuta van de bestemming, en de reserve op de kredietkaart wordt vrijgehouden. Maar ook op reis zijn we op onze hoede, want we lopen er rond...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 10 Twitter shares 10 36
Bloovi

Het gros van de Belgische ondernemingen blijft met een dubbele identiteit jongleren: een merkidentiteit enerzijds en een bedrijfscultuur anderzijds. Twee gezichten die beide de andere kant opkijken, en vaak zelfs compleet los van elkaar staan. “E...

Lees verder op Bloovi »

17 Facebook shares 17 10 Twitter shares 10 27
Bloovi

Na 6 maanden is maar liefst 10% van een gemiddelde database verouderd. Lees: nutteloos. Zware investeringen in CRM-pakketten en inbound marketing dreigen zo op een fiasco uit te lopen. “Je database up-to-date houden, is een continu proces” Na e...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi