Ook B2B-klanten verwachten tegenwoordig dat ze, net zoals bij hun persoonlijke aankopen, een gepersonaliseerde, realtime en gestroomlijnde klantervaring krijgen. Ontdek in dit blog de vier manieren uit het Salesforce State of Marketing-rapport die jou als...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

Tegenwoordig heeft iedereen het druk; het wordt dan ook steeds belangrijker om wel momenten van rust te vinden. Rituals heeft zich als doel gesteld om mensen hierbij te helpen met persoonlijke verzorgingsproducten. Lichaamsverzorgingsproducten voor thuis...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het afgelopen jaar is customer engagement op ongekende schaal en met een grote  snelheid veranderd. Ook voor de crisis was het belang van digitale transformatie al duidelijk, maar de COVID-19 pandemie heeft voor nog meer urgentie gezorgd; het bedrijf...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het afgelopen jaar is customer engagement op ongekende schaal en met een grote  snelheid veranderd. Ook voor de crisis was het belang van digitale transformatie al duidelijk, maar de COVID-19 pandemie heeft voor nog meer urgentie gezorgd; het bedrijf...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het Nederlandse EVBox timmert met zijn laadpalen en laadsoftware voor elektrische auto’s hard aan de weg. Het bedrijf is in een paar jaar tijd van een klein team uitgegroeid tot een Europees marktleider met 750 medewerkers in negen landen en meer dan 25...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

In de huidige, uitdagende tijd met gewijzigd consumentengedrag bewegen marketeers mee met nieuwe scenario's. Naast het behouden van een verbonden klantervaring tijdens elk contactmoment, zorgen ze ook voor optimalisatie van inzet van hun mensen en budgett...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Door de wereldwijde gezondheidscrisis winnen e-commerce en digitale oplossingen snel aan populariteit. Zaken doen zal naar alle waarschijnlijkheid nooit meer hetzelfde zijn. En de verwachtingen die klanten hebben van personalisering, een probleemloze aank...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Door de wereldwijde gezondheidscrisis winnen e-commerce en digitale oplossingen snel aan populariteit. Zaken doen zal naar alle waarschijnlijkheid nooit meer hetzelfde zijn. En de verwachtingen die klanten hebben van personalisering, een probleemloze aank...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

In de huidige, uitdagende tijd met gewijzigd consumentengedrag bewegen marketeers mee met nieuwe scenario's. Naast het behouden van een verbonden klantervaring tijdens elk contactmoment, zorgen ze ook voor optimalisatie van inzet van hun mensen en budgett...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts

Als je de digitale klantervaring wil verbeteren is het bouwen van een portal een goede manier om klanten op een positieve manier te betrekken bij je merk. Je biedt ze daar gepersonaliseerde content of kunt ze naar een community of forum verwijzen; goede a...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/