Zoals bij elk campagnetype is de inrichting van de Google display campagne cruciaal voor de prestaties. Het displaynetwerk van Google is groot en kent meerdere targetingmethodes en advertentie-indelingen. Wat levert het meeste resultaat op? Er is maar een...

Lees verder op Emerce »

76 Facebook shares 76 0 Twitter shares 0 141
Emerce

Wanneer het doel van je campagne is om direct response te creëren of mensen binnen je doelgroep te bereiken die bereid zijn om een aankoop/aanvraag te doen, is CPA oftewel cost per aquisition één van de belangrijkste metrics om het succes van je campag...

Lees verder op Emerce »

64 Facebook shares 64 0 Twitter shares 0 117
Emerce

Assisted Conversions maken inzichtelijk met welke advertenties een gebruiker nog meer interactie heeft gehad naast de advertentie die direct geconverteerd is. Naast de conclusies die getrokken kunnen worden op basis van o.a. conversies, kosten per convers...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 66
Emerce

In 2017 heeft Google enorm veel nieuwe functies gelanceerd voor Google AdWords. De één nog interessanter dan de ander, maar hoe zet je deze functies nou het beste in? Welk van deze functies is een must om toe te passen in jouw analyse- en optimalisatiep...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 46 Twitter shares 46 46
Frankwatching

De metric ‘gemiddelde positie’ verdwijnt uit Google Ads en Search Ads 360. In Search Ads 360 is dit al een feit en na 29 september 2019 is de gemiddelde positie ook niet meer beschikbaar in Google Ads. Waarom maakt Google deze beslissing, wat voor imp...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/