Een goede pitch houdt rekening met het publiek. Goede verkopers snappen het probleem van zijn lead en probeert daar een goede oplossing voor te vinden. Een goede website is dynamisch en persoonlijk, waardoor het pad naar conversie voor de belangrijkste le...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Frankwatching

Misschien ken je ze wel: de ‘greeters’ in de winkels van Apple. Elke dag begroeten ze wereldwijd miljoenen mensen die de winkels van het bedrijf bezoeken. Het is een hele bewuste aanpak van Apple om mensen bij binnenkomst direct te begroeten. Niet all...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Attributie is geen sexy onderwerp voor marketeers. Toch zullen zij het met me eens zijn: het is belangrijk voor de meetbaarheid en transparantie van marketing. Attributie goed inrichten en uitvoeren, is lastig. Zeker als er verschillende contactmoment do...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Zoekmachines, sociale media en e-commercewebsites zijn allemaal in meer of mindere mate gepersonaliseerd. Niet alleen daar speelt personalisatie een belangrijke rol. Ook in de online B2B-wereld wordt personalisatie steeds breder ingezet. E-mails, marketin...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Veel B2B-marketeers zijn al bezig met een vorm van account-based marketing of denken er over na om het te implementeren. Er is een verschuiving waar te nemen: het doel is niet meer een grote hoeveelheid leads, maar juist specifieke personen binnen doelacc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Account-based marketing werd begin 2017 getipt als een marketinghype. Inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en kunnen we stellen dat het geen hype is. Account-based marketing is here to stay. Om B2B-marketing effectief te laten zijn is het be...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

De conversieratio die je vandaag gebruikt om het aantal nieuwsbriefinschrijvingen of demo-aanvragen te meten, kan wel eens fundamenteel verkeerd zijn. Zelfs zo verkeerd dat het 10 tot 70 procent kan afwijken de werkelijkheid. Erg belangrijk dus om te snap...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Personalisatie is getipt als één van de trends van 2020. Data-driven personalisatie biedt veel mogelijkheden voor marketeers. Denk bijvoorbeeld aan een gepersonaliseerde ervaring op basis van de locatie of geopende advertenties. Ondanks dat personalisat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Account-based marketing wordt steeds populairder onder marketeers en B2B-organisaties. De aanpak is waardegericht en zorgt voor focus. Eerder schreef ik over de onderliggende principes van account-based marketing en hoe dit impact heeft op de ef...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Wanneer je iemand vraagt naar zijn of haar favoriete online ervaring, hoor je vaak namen zoals Bol.com, Google, Facebook, Amazon en andere bekende partijen. Wat maakt de ervaring bij deze partijen favoriet? Eén woord: personalisatie. Maar niet alleen bij...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/