De conversieratio die je vandaag gebruikt om het aantal nieuwsbriefinschrijvingen of demo-aanvragen te meten, kan wel eens fundamenteel verkeerd zijn. Zelfs zo verkeerd dat het 10 tot 70 procent kan afwijken de werkelijkheid. Erg belangrijk dus om te snap...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 14 Twitter shares 14 23
Marketingfacts

Attributie is geen sexy onderwerp voor marketeers. Toch zullen zij het met me eens zijn: het is belangrijk voor de meetbaarheid en transparantie van marketing. Attributie goed inrichten en uitvoeren, is lastig. Zeker als er verschillende contactmoment do...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Account-based marketing werd begin 2017 getipt als een marketinghype. Inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en kunnen we stellen dat het geen hype is. Account-based marketing is here to stay. Om B2B-marketing effectief te laten zijn is het be...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 15 Twitter shares 15 20
Marketingfacts

Account based Marketing (hierna ABM) is een marketing ... Het bericht Hoe website personalisatie past in een account based marketing aanpak verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
B2B Marketeers

In de marketing en sales wereld zijn de ... Het bericht Account based marketing en social selling: stem marketing en sales op elkaar af verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 2
B2B Marketeers

Om op te vallen in het B2B landschap ... Het bericht In 3 stappen naar effectieve website personalisatie verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 2
B2B Marketeers