Attributie is geen sexy onderwerp voor marketeers. Toch zullen zij het met me eens zijn: het is belangrijk voor de meetbaarheid en transparantie van marketing. Attributie goed inrichten en uitvoeren, is lastig. Zeker als er verschillende contactmoment do...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Veel B2B-marketeers zijn al bezig met een vorm van account-based marketing of denken er over na om het te implementeren. Er is een verschuiving waar te nemen: het doel is niet meer een grote hoeveelheid leads, maar juist specifieke personen binnen doelacc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

De conversieratio die je vandaag gebruikt om het aantal nieuwsbriefinschrijvingen of demo-aanvragen te meten, kan wel eens fundamenteel verkeerd zijn. Zelfs zo verkeerd dat het 10 tot 70 procent kan afwijken de werkelijkheid. Erg belangrijk dus om te snap...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Account-based marketing wordt steeds populairder onder marketeers en B2B-organisaties. De aanpak is waardegericht en zorgt voor focus. Eerder schreef ik over de onderliggende principes van account-based marketing en hoe dit impact heeft op de ef...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Thuiswerken levert voor marketeers die bezig zijn met analytics een uitdaging op: hoe zorg je ervoor dat je deze mensen uit Google Analytics houdt? En je dus vervuiling van data voorkomt? Videobellen, werken aan de keukentafel en geen reistijd. Voor veel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

In de zakelijke wereld hebben veel mensen het erover: je móet als organisatie innoveren om te overleven. Doe je dat niet, dan ben je ten dode opgeschreven. Een harde claim, maar niet onwaar. In de innovatieliteratuur komen dit soort claims ook regelmatig...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching

Op donderdag 12 december vond de vierde editie van de Dutch Search Awards (DSA) plaats. Met 21 awards verdeeld over vier categorieën, een gedegen jury proces en een spetterende avond, is de Dutch Search Awards hét evenement voor de Nederlandse search-in...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts

Mensen hebben een sterke voorkeur voor een gepersonaliseerde ervaring, ook online....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Attributie; niet het meest geliefde onderwerp voor marketeers. ... Het bericht Waarom attributie je b2b-marketing aanpak toekomstbestendig maakt verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
B2B Marketeers

Om op te vallen in het B2B landschap ... Het bericht In 3 stappen naar effectieve website personalisatie verscheen eerst op B2B Marketing Weblog....

Lees verder op B2B Marketeers »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
B2B Marketeers
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/