Generatie Z groeit op in een gemondialiseerde, informatiedichte wereld. Het is daarin niet langer mogelijk om weg te kijken van grote maatschappelijke issues als klimaatverandering en ongelijkheid (naar gender, ras, opleidingsniveau). Welk effect heeft di...

Lees verder op Frankwatching »

80 Facebook shares 80 19 Twitter shares 19 99
Frankwatching

Een veranderlijke wereld vraagt om een flexibele mentaliteit. Aanpassingsvermogen is voor organisaties een voorwaarde voor succes. Precies daarom zijn jongeren een interessante groep. Ze zijn de belichaming van verandering: in denken en gedrag, fysiek en...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 52 Twitter shares 52 65
Frankwatching

Hoe eerder social media als Snapchat en Instagram een plek krijgen in de mediastrategie hoe beter, denkt de jongerenmarketeer. Social media en jongeren zijn tenslotte de beste vrienden… Maar om als merk echt iets te bereiken op social, moet je wel begri...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 38 Twitter shares 38 51
Frankwatching

Merken proberen massaal de sympathie van jongeren te winnen en hen aan zich te binden. Alleen als lovebrand van jongeren lijk je tenslotte écht toekomstbestendig. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Investeren in jonge doelgroepen is absoluut waardevo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/