Een veranderlijke wereld vraagt om een flexibele mentaliteit. Aanpassingsvermogen is voor organisaties een voorwaarde voor succes. Precies daarom zijn jongeren een interessante groep. Ze zijn de belichaming van verandering: in denken en gedrag, fysiek en...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 52 Twitter shares 52 86
Frankwatching

Hoe eerder social media als Snapchat en Instagram een plek krijgen in de mediastrategie hoe beter, denkt de jongerenmarketeer. Social media en jongeren zijn tenslotte de beste vrienden… Maar om als merk echt iets te bereiken op social, moet je wel begri...

Lees verder op Frankwatching »

45 Facebook shares 45 38 Twitter shares 38 83
Frankwatching

Halverwege de twintigste eeuw ontstond jongerencultuur als tegenbeweging. Met wiegende heupen, lange haren en korte rokjes zetten jongeren zich af tegen hun ouders en de generaties vóór hen. Opzien baren, choqueren, het was onderdeel van hun identiteits...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 24 Twitter shares 24 28
Frankwatching