Met de opkomst van video en de terugkeer van animated gifs gaan we steeds meer over van statisch beeld op bewegend beeld. Dit biedt nieuwe mogelijkheden voor je merk en je huisstijl....

Lees verder op Marketingfacts »

206 Facebook shares 206 0 Twitter shares 0 894
Marketingfacts

De zesde editie van What Design Can Do was inspirerend, boordevol ‘food for thought’ en liet zien hoe omvangrijk het begrip design is. Ik werd vooral geprikkeld door de discussie tijdens de breakoutsessie “What Design and Paper Can Do for...

Lees verder op Marketingfacts »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 109
Marketingfacts

Soms kom je opeens van die pareltjes tegen op Netflix. Het overkwam mij met de BBC-serie The Code: een driedelige documentairereeks waarin Marcus du Sautoy vertelt over hoe cijfers ons leven regeren (en dan niet beurs- of winstcijfers, maar wisk...

Lees verder op Marketingfacts »

17 Facebook shares 17 16 Twitter shares 16 106
Marketingfacts

'Living Coral' (kleurcode: 16-1546) it is! Ieder jaar roept kleurenexpert Pantone de kleur van het jaar uit. Dit jaar heeft het bedrijf zich (vooral) laten inspireren door de kleurencirkel van Goethe en de natuur in al zijn pracht en kwetsbaarheid. P...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 8 Twitter shares 8 36
Marketingfacts

Als we de kleur rood noemen en je vragen om aan een frisdrankmerk te denken, waar denk je dan aan? Je ziet het logo van Coca-Cola al voor je, of niet? Dát is precies de kracht van merkkleur. Bij het kiezen van kleuren voor je logo, huisstijl of website k...

Lees verder op Marketingfacts »

16 Facebook shares 16 12 Twitter shares 12 28
Marketingfacts