Het coronavirus zorgt voor bijzondere tijden. Voor veel websites zijn de bezoekers, hun gedrag en behoeften veranderd. Sommige websites hebben een 100 procent conversiestijging, andere een daling van 100 procent. Wat eerst de normaalste zaak van de wereld...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Experimenteren (A/B-testen) op de server is een onderwerp dat steeds meer gaat spelen. Wanneer je besluit over te schakelen naar server-side testen (in plaats van client-side), sta je voor een belangrijke keuze: bouwen of kopen. Het bouwen van de basisfun...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

In een recent artikel schreef ik over organisatieverandering. In het CRO-werkveld moet je veel tijd besteden aan je organisatie leren om experimenteer- en datagedreven te werken. Zo gaat CRO echt (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Webanalisten.nl

Met een koppeling tussen CRO en agile werken kun je wellicht beter inspelen op de behoefte van je klanten. Hoe combineer je beide werkwijzen?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Op 14 mei organiseerde Online Dialogue haar eerste online CRO Unconference. Voorafgaand aan het unconference deel gaf ik een presentatie over het motiveren van mensen en organisaties om CRO te (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

2 Facebook shares 2 1 Twitter shares 1 3
Webanalisten.nl

Wat kan je doen als je geen ideeën meer hebt om te testen? Een goede vraag. En eentje die mij vaak wordt gesteld door mensen uit de CRO-wereld. Over het (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Webanalisten.nl
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/