Veel bedrijven blijven ondanks de digitalisering van hun activiteiten de consument traditioneel benaderen. Ze zijn transactie- in plaats van klantgericht. De loyalty loop laat zien welke contactmomenten voor verbetering vatbaar zijn....

Lees verder op Emerce »

10 Facebook shares 10 0 Twitter shares 0 179
Emerce

Een bedrijfsgedreven focus op een omni-channel strategie werkt averechts. Klanten geven niets om kanalen. Waar je mee scoort is een geïntegreerde winkelbeleving die is gebaseerd op hun behoeften....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Emerce

Voor bedrijven die innovatie niet in hun DNA hebben zitten en vooral worden afgerekend op hun beurswaarde is het lastig om vernieuwingen door te voeren. Micro-innovatie biedt een oplossing....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Emerce

Het opzetten van een digitale roadmap en het kiezen van technologie zijn een uitdaging op zich. Waar begin je? En hoe krijg je de organisatie mee?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/