Stel, je bent online marketeer voor een koffiebranderij. Je besluit een a/b-test te doen om de verkoop van koffiezetapparaten te boosten. Er wordt een mooi design gemaakt met een aantal mooie foto’s, een grote groene call-to-action, 10 procent ...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 20 Twitter shares 20 27
Marketingfacts

Verbazingwekkend, de helaas nog veel voorkomende uitspraak: “We willen het zo, want bij Coolblue hebben ze dat ook”. Dit doet sterk denken aan vroeger, als je iets verkeerd had gedaan en je ouders zeiden: “Als je vriendje in de sloot springt, spring...

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 8 Twitter shares 8 19
Emerce

Crypto beer & pizza nights zijn avonden waar je bijna niet meer omheen kunt. Dagelijks wordt er gepraat over Bitcoin, Ripple, Litecoin en ga zo maar door. Massaal kopen we Bitcoins en vertellen we aan elkaar hoeveel meer onze munten waard zijn geworde...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 16 Twitter shares 16 18
Marketingfacts

Wel eens gehoord van The Paradox of Confirmation? Wellicht beter bekend onder de naam van het meest bekende voorbeeld, Raven’s Paradox, van de Duitse wetenschapsfilosoof Carl Gustav Hempel in 1965. Het probleem is als volgt: wanneer je onderzoek doet, w...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Ook in tijden van datagestuurde websites is menselijke emotie nog altijd van groot belang. Maar hoe wek je online eigenlijk empathie op? Deze tips helpen je conversie emotioneel vooruit....

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 13 Twitter shares 13 16
Emerce

Met een enthousiaste poging om een recept te onthouden ging ik afgelopen week naar de supermarkt om mijn verjaardagsetentje voor te bereiden. Tevergeefs helaas want zodra ik de basisingrediënten in (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 2
Webanalisten.nl