Tonny Loorbach maakt er een sport van om online (marketing)bedrijven groot te maken. Zijn specialismen? SEO, conversie-optimalisatie, online gedragspsychologie, community-building en neuromarketing. Vijf ondernemerslessen in twintig minuten!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Mark Tuitert was in 2010 sportman van het jaar, won schaatsprijs na schaatsprijs, waaronder een gouden medaille op de Olympische Spelen in Vancouver. Elke sportcarrière houdt een keer op: wat doe je dan? Tuitert gooide het roer radicaal om en begon het c...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Van een bezoek aan de voedselbank tot wereldwijde miljoenenenverkoop. Hoe? René van Geer, managing director Secrid, heeft een verrassend ondernemersverhaal. In 1997, toen contant geld plaats maakte voor betaalkaarten, maakten hij en zijn vrouw (tevens bu...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Patrick Kerssemakers maakte naam en faam met webwarenhuis FonQ.nl. Inmiddels adviseert hij ondernemers in hun zakelijke avonturen op het gebied van e-commerce en internet-ondernemerschap. Wat zijn volgens Kerssemakers – de komende jaren – de belangrij...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Hoe werd een restaurant in Amsterdam in één klap een wereldhype? Volgens Ron Simpson (creatief ondernemer & oprichter The Avocado Show) past een goed idee op een bierviltje. Wat is de succesformule achter The Avocado Show? ‘Ons idee ging viral bi...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Patrick Kerssemakers maakte naam en faam met webwarenhuis FonQ.nl. Inmiddels adviseert hij ondernemers in hun zakelijke avonturen op het gebied van e-commerce en internet-ondernemerschap....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Tonny Loorbach maakt er een sport van om online (marketing)bedrijven groot te maken. Hoe doet hij dat? Loorbach: 'Een website is geen visitekaartje, maar een marketingmiddel. De meeste website-eigenaren hebben moeite met het maken van een connectie met de...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/