Wij spraken al meerdere keren met Pieter Zwart, eindbaas van Coolblue, maar het werd weer eens tijd. Reporter en interviewer Godfried spreekt hem in een van zijn fysieke winkels en vraagt hem naar het waarom van die winkels. Pieter geeft de 5 re...

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 400 LinkedIn shares 400 1 GooglePlus shares 1 421
Marketingfacts

De sportieve hoogtepunten van Demy de Zeeuw? "Landskampioen worden met Ajax of uitkomen voor Nederland tijdens een WK." De Zeeuw heeft vele hoogtepunten in de voetballerij gekend. In deze aflevering van 7 Ditches TV praat hij over zijn zakelijke hoogtepun...

Lees verder op Marketingfacts »

68 Facebook shares 68 0 Twitter shares 0 346 LinkedIn shares 346 2 GooglePlus shares 2 416
Marketingfacts

Schiphol Airport is niet het grootste of mooiste vliegveld ter wereld. Maar Christa Bakker, digital airport transformation lead bij Schiphol, doet er alles aan om van Schiphol wél het beste 'digital airport' te maken. Wanneer mogen we deze titel op...

Lees verder op Marketingfacts »

22 Facebook shares 22 0 Twitter shares 0 351 LinkedIn shares 351 4 GooglePlus shares 4 377
Marketingfacts

Joey van Koningsbruggen dealde ooit in drugs, maar draait inmiddels 2,5 ton omzet per maand met zijn superdrankje Joylent. Lees meer over: Joey van Koningsbruggen over Joylent: “Ik had mijn ouders beloofd nooit meer drugs te dealen”....

Lees verder op Marketingfacts »

124 Facebook shares 124 0 Twitter shares 0 246 LinkedIn shares 246 6 GooglePlus shares 6 376
Marketingfacts

Eddy van Heel is het levende voorbeeld van het feit dat preventief medisch onderzoek nuttig kan zijn. De oprichter van Prescan werd namelijk zelf niet serieus genomen door zijn artsen. Na een grondige scan bij zijn eigen bedrijf bleek hij te lijden aan ni...

Lees verder op Marketingfacts »

208 Facebook shares 208 0 Twitter shares 0 159 LinkedIn shares 159 2 GooglePlus shares 2 369
Marketingfacts

Chief Chocolate Officer. Henk Jan Beltman van Tony's Chocolonely heeft in ieder geval een leuke job title. Maar nog belangrijker is de boodschap die het merk wereldwijd verspreid: ze willen de allerlekkerste chocolade maken zónder nare bijsmaak....

Lees verder op Marketingfacts »

69 Facebook shares 69 0 Twitter shares 0 260 LinkedIn shares 260 2 GooglePlus shares 2 331
Marketingfacts

Elise van Wonderen (27) startte drie jaar geleden ModeMusthaves, een webshop met betaalbare kleding voor meiden van 16 tot 25 jaar. Begin dit jaar heeft ModeMusthaves drie dagen in een popup-store in Amsterdam gezeten, met succes: wat was opgezet als...

Lees verder op Marketingfacts »

90 Facebook shares 90 0 Twitter shares 0 148 LinkedIn shares 148 1 GooglePlus shares 1 239
Marketingfacts

Quintin Schevernels van The Q Factor(y) is adviseur en investeerder in de wereld van technologiestartups. Hij verkocht zijn eigen startup, augmented reality bedrijf Layar, in 2014. Afgelopen week verscheen zijn boek Suits & Hoodies over de s...

Lees verder op Marketingfacts »

61 Facebook shares 61 0 Twitter shares 0 173 LinkedIn shares 173 4 GooglePlus shares 4 238
Marketingfacts

Voor fitgirls en fitboys. Voor mensen met het perfecte lijf óf nog niet. Voor iedereen die zich 'lekker' wil voelen: in shape en mindfull. Changing Life-oprichter Tom Barten wil in positieve zin het leven van veel mensen veranderen en anderzijds aan...

Lees verder op Marketingfacts »

60 Facebook shares 60 24 Twitter shares 24 142 LinkedIn shares 142 3 GooglePlus shares 3 229
Marketingfacts

 David Barens doet de digitale marketing van klanten zoals ING. Met Ondertussen.nl specialiseert hij zich bovendien in jongerenmarketing. Lees meer over: David Barens (Anyone?): “Jongeren zijn bannerblind geworden”....

Lees verder op Marketingfacts »

33 Facebook shares 33 0 Twitter shares 0 152 LinkedIn shares 152 4 GooglePlus shares 4 189
Marketingfacts