E-mail is een bijzonder krachtig middel, maar het kan nóg veel krachtiger worden als je het op de juiste manier inzet. Hierbij zullen voorspellende algoritmes in de toekomst meer regel dan uitzondering gaan worden. In mijn ogen zou dat moment nú al kunn...

Lees verder op Frankwatching »

50 Facebook shares 50 80 Twitter shares 80 130
Frankwatching

E-mail wordt door veel (en ook steeds meer) organisaties gebruikt als een belangrijk kanaal binnen de (online) marketingstrategie. Dat het inzetten van e-mail als marketingkanaal grote successen kan opleveren, ga ik in dit artikel verder niet beargumenter...

Lees verder op Frankwatching »

43 Facebook shares 43 65 Twitter shares 65 108
Frankwatching

Marketing is een woord dat in iedere organisatie, vereniging of instelling rondgaat, in veel verschillende vormen en dimensies. De evolutie die marketing de afgelopen eeuw heeft doorgemaakt, is groot. Maar de evolutie die online marketing het laatste dece...

Lees verder op Frankwatching »

66 Facebook shares 66 0 Twitter shares 0 66
Frankwatching

De weg naar relevante een-op-een e-mailmarketing is minder lang dan je denkt! Gebruik je data en kom relevant binnen in het drukke digitale postvak. Voor veel marketeers zou het de ideale situatie zijn: met e­-mailmarketing een zo hoog mogelijke conversi...

Lees verder op Frankwatching »

51 Facebook shares 51 0 Twitter shares 0 51
Frankwatching

De mensen uit het vakgebied kennen het wel: Je bent op een verjaardag en probeert uit te leggen wat je als werk doet: “Ik ben E-mail marketeer”, “Ik ben online marketeer met een focus op e-mail”, Ik ben CRM-marketeer”, “Ik ben Marketing-Automa...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 16 Twitter shares 16 21
Emerce

Voor veel e-mailmarketeers is het dé grote uitdaging; hoe kun je e-mailmarketing naar het gewenste niveau brengen binnen je organisatie? En belangrijker: Hoe krijg je hier de mensen in de organisatie met je mee? Beata Linz, een van de grondleggers van di...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 5 Twitter shares 5 9
Emerce

E-mail als marketingkanaal heeft zich de laatste jaren in een hoog tempo ontwikkeld. Er lijkt geen stop te komen op de vele veranderingen en mogelijkheden. Vaak wordt er door (e-mail) marketeers stilgestaan bij de “quick-wins” en de “algemene result...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce