Adverteerders moeten hun verantwoordelijkheid pakken en meer betekenisvol gaan opereren. ‘De consument’ vindt al een eeuw dat adverteerders een onrealistisch beeld van de wereld scheppen. Nu iedereen via social media steeds meer kan ‘terugpr...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Denk jij dat je een reputatie opbouwt met mooie woorden? Weet jij heel zeker dat je goed voorbereid bent als er straks een journalist belt en vragen stelt? Hoe reageer jij op geruchten over het bedrijf waar je werkt? Misschien goed om de checklist nog een...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Voel jij spanning voordat je een presentatie moet geven? Word je zenuwachtig van het idee dat je geïnterviewd gaat worden? Ga de strijd aan met je sprekersangst en buig het om naar spreekplezier. Er is hoop! Hieronder krijg je alvast een voorproefje. Het...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

“Met 50% van de kennis 100% van de beslissingen nemen.” Het is de legendarische uitspraak van premier Rutte bij een van de eerste persconferenties over de coronacrisis. Hoe belangrijk data is, bleek in de weken erna. We probeerden er kennis en inzicht...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Overleven de vrome voornemens rondom purpose de eerstvolgende recessie? Dat is de vraag die ik stelde in mijn vorige artikel. Want we nemen beslissingen veelal via de portemonnee. De beweging die we nu zien, geeft echter hoop op een purpose-volle toekomst...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Als het over betekenisvol ondernemen gaat, stel je vaak de ‘waarom’-vraag: waarom doen we wat we doen? Waarom doen we het op deze manier? Vaak is er nog ruimte voor verbetering in de purpose van jouw bedrijf. Nadat die eerste purpose-vragen z...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

De groei van online verkopen steeg het afgelopen halfjaar harder dan ooit tevoren. Natuurlijk heeft dat alles te maken met de corona-pandemie. Is dit een eenmalige piek? Dat lijkt niet zo. Met de sluimerende tweede golf, en alles wat daarna nog komt, wete...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Growth hacking, algoritmes, webbots, SEO, SMM en viraal gaan. Allemaal manieren om klanten te vinden en te binden. In ‘die goeie ouwe tijd’ konden we als marketeer gewoon met de 4P’s in de gereedschapskoffer aan een klus beginnen. We leven n...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Hoe verleidelijk is het? Je gewoon richten op het grootste marktsegment. Daar waar de meeste klanten zitten. Klinkt logisch, toch? Maar zal ik je iets vertellen: in dat segment zitten waarschijnlijk ook de meeste concurrenten. Iedereen probeert de grote (...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching

De Dopper-flesjes: handig en navulbaar, in allerlei kleuren. Als je de bedenker en eigenaar van Dopper hoort praten, lijkt het alsof zijn team er helemaal niet op uit is om deze flesjes te verkopen. Sterker nog, Merijn Everaarts heeft het niet eens over e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/