Succesvolle B2B-e-commerce bestaat uit vier pijlers: effectieve klantsegmentatie, differentiatie, heldere doelstellingen en de juiste mensen, processen & technologie. Wie dit op orde heeft, behoort tot de top van de online verkopers, aldus Forrester....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Volgens velen is het “The Next Big Thing” in B2B-e-commerce: selfservice. Selfservice geeft klanten de vrijheid om zichzelf op allerlei manieren makkelijk te informeren en de juiste producten en services te bestellen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Voor een succesvolle aanpak moet de klant, met kop en schouders, op de eerste plek staan. Ook wanneer je bezig bent met digitale transitie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

OEM’s beginnen beetje bij beetje in te zien dat ook zij de stap naar e-commerce en digitalisering van hun klantcontact zullen moeten zetten....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Hoe ziet e-commerce in B2B eruit? Hoe verschilt het van e-commerce in B2C en hoe personaliseer je succesvol voor zakelijke […]...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Wie zich binnen B2B verder wil onderscheiden van zijn concurrenten, kan niet om een digital customer portal heen. Het is The Next Big Thing in e-commerce!...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Vier adviezen voor een solide, wereldwijde e-commerce-strategie die kan helpen bij het verstevigen van je internationale concurrentiepositie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

B2B-klanten hebben meer controle over het kooptraject dan ooit. Fabrikanten zullen dus de klant centraal moeten zetten in alle bedrijfsprocessen: customer centricity....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Als je wereldwijd gereedschap en apparatuur levert, vereist de aanschaf en implementatie van een nieuw e-commerceplatform een goede strategie en implementatie. De lessons learned van marktleider Atlas Copco....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Lastige keuze voor fabrikanten die internationaal actief zijn: willen we een centrale of een decentrale e-commerce-structuur. Of is hybride beter?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/