In de bloemen- en plantensector is online winkelen nog niet erg gebruikelijk, maar dat verandert snel. Het zeventig jaar oude Bakker Hillegom wilde de trend voor zijn en zette dit jaar de transformatie in van Bakker Hillegom B.V. naar Bakker.com, vertelt...

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 391
Emerce

Voor B2B-leveranciers neemt de complexiteit van voorraadbeheer en -management toe nu het aantal (digitale) saleskanalen toeneemt. Klanten verwachten dezelfde omni-channel beleving en service als in B2C. Voor INDI, Panalpina en Zamro was dat reden om een o...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 7 Twitter shares 7 89
Emerce

E-commerce zet het verdienmodel van de groothandel onder druk. Door zelf digitaal uit te blinken en de overige schakels in de supply chain te ontzorgen blijven wholesalers relevant....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Emerce

B2B-bedrijven denken vaak dat online businessmodellen te complex zijn voor hun producten en dienstverlening. Daardoor duurt het lang voordat ze de stap naar online zetten. Daar hebben klanten echter geen boodschap aan: zij willen het gemak van online wink...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Emerce

De digitalisering in B2B brengt niet alleen technologische uitdagingen met zich mee. Ook organisatorisch kunnen de gevolgen ingrijpend zijn, om nog maar te zwijgen van disruptors die op de loer liggen. Drie B2B commerce-experts van ZAMRO, Akzo Nobel Paint...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce

E-commerce is voor steeds meer B2B-bedrijven een logisch onderdeel van de commerciële strategie. Maar hoe krijg je sales mee? En met welke andere uitdagingen moet je rekening houden? Een inventarisatie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Emerce

ComScore verwacht dat over twee jaar de helft van alle zoekopdrachten via voice zullen gaan. Voor e-commerce bedrijven brengt dat ingrijpende veranderingen met zich mee. Hoe kun je hierop inspelen?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce

Online commerce is nog geen logisch gegeven binnen de maakindustrie. Vreemd, want er valt zó veel winst te behalen door beter op het zoek- en koopgedrag in te spelen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Online shoppen voor een vliegtuigonderdeel of een melkmachine wordt steeds gewoner. Dat wil niet zeggen dat het makkelijk is: een lucratieve B2B-webshop neerzetten vergt visie, expertise, toewijding en een goede voorbereiding. Wat zijn de belangrijkste ui...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Waar veel B2B-bedrijven pas net begonnen zijn met e-commerce, is RAJAPACK, specialist in verpakkingsmateriaal, al sinds 2002 commercieel actief op internet. Dat gebeurt vandaag de dag vanaf het centrale platform dat de lokale webshops aanstuurt van de ach...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/