In de bloemen- en plantensector is online winkelen nog niet erg gebruikelijk, maar dat verandert snel. Het zeventig jaar oude Bakker Hillegom wilde de trend voor zijn en zette dit jaar de transformatie in van Bakker Hillegom B.V. naar Bakker.com, vertelt...

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 391
Emerce

Voor B2B-leveranciers neemt de complexiteit van voorraadbeheer en -management toe nu het aantal (digitale) saleskanalen toeneemt. Klanten verwachten dezelfde omni-channel beleving en service als in B2C. Voor INDI, Panalpina en Zamro was dat reden om een o...

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 7 Twitter shares 7 89
Emerce

Overal verkopen en afhandelen – dat is kortweg de uitdaging waarvoor omni-channel retailers zich gesteld zien. Moest je er vroeger alleen voor zorgen dat er voldoende producten in de opslag lagen om de winkels te bevoorraden, nu is de afhandeling van ee...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 84
Emerce

IGO-POST, een zeventig-jaar oud familiebedrijf, wordt geleid door klantgedrag en -wensen, vertelt Dennis Verlijsdonk, program manager digital bij het bedrijf....

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 77
Emerce

B2B-handelaren zijn klaar voor de volgende stap in digitalisering. Dit blijkt uit het rapport Taking the Fast Track into the Digital Future of B2B Commerce dat werd opgesteld door Vanson Bourne in opdracht van Intershop. De B2B-webshop is ingeburgerd, de...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 67
Emerce

E-commerce zet het verdienmodel van de groothandel onder druk. Door zelf digitaal uit te blinken en de overige schakels in de supply chain te ontzorgen blijven wholesalers relevant....

Lees verder op Emerce »

12 Facebook shares 12 17 Twitter shares 17 29
Emerce

Technische groothandel Würth onderscheidt zich in het B2B-segment met innovatieve commerce-oplossingen, zoals online gekoppelde vending machines in fabrieken en met IoT-technologie uitgeruste bestelbussen, zodat de voorraad onderdelen van haar klanten al...

Lees verder op Emerce »

10 Facebook shares 10 8 Twitter shares 8 18
Emerce

De digitalisering in B2B brengt niet alleen technologische uitdagingen met zich mee. Ook organisatorisch kunnen de gevolgen ingrijpend zijn, om nog maar te zwijgen van disruptors die op de loer liggen. Drie B2B commerce-experts van ZAMRO, Akzo Nobel Paint...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 11 Twitter shares 11 17
Emerce

B2B-bedrijven denken vaak dat online businessmodellen te complex zijn voor hun producten en dienstverlening. Daardoor duurt het lang voordat ze de stap naar online zetten. Daar hebben klanten echter geen boodschap aan: zij willen het gemak van online wink...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Emerce

Waar veel B2B-bedrijven pas net begonnen zijn met e-commerce, is RAJAPACK, specialist in verpakkingsmateriaal, al sinds 2002 commercieel actief op internet. Dat gebeurt vandaag de dag vanaf het centrale platform dat de lokale webshops aanstuurt van de ach...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 6 Twitter shares 6 11
Emerce